Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48002
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 اسفند 1402 - 11:50 |

نشست صمیمانه روابط عمومی‌ شبکه‌های رادیویی برگزار شد

نشست صمیمانه روابط عمومی‌ شبکه‌های رادیویی برگزار شد

علی بخشی زاده در نشست صمیمانه با روابط عمومی‌شبکه‌های رادیویی تصریح کرد: وظیفه روابط عمومی در رسانه ملی به لحاظ گستردگی این رسانه، سنگین تر از وظایف این واحد در دستگاههای دیگر است. همچنین روابط عمومی رسانه ملی پل راهبردی برنامه سازان است.

به گزارش هنرصدا، معاون صدای رسانه ملی در این نشست صمیمانه، ضمن قدردانی از روابط عمومی‌های شبکه‌های رادیویی یادآور شد: از خدا بهترین‌ها را برای شما دوستان خواهانم. خوشا آنکه لحظات کاری ما، جزو بهترین لحظات زندگی باشد. انشالله خدا به ما توفیق بدهد همیشه عملکرد صحیح از خود بجا بگذاریم.
معاون صدا تصریح کرد: وظیفه روابط عمومی در رسانه ملی به لحاظ گستردگی این رسانه، سنگین تر از وظایف این واحد در دستگاههای دیگر است‌. امید است با کمک شما، نظام مسائل روابط عمومی در بیاید تا مشکلات حل شود.
بخشی زاده خاطر نشان کرد: زلالی و گرمی اهالی رادیو بی نظیر و ستودنی است و این فرهنگ سازمانی مدیون زحمات پیشکسوتان و گذشتگان است. خدارا شاکرم که در بین بهترین همکارانم هستم.
وی در بخشی از سخنانش از همکاران روابط عمومی خواست که هر روز کوشاتر باشند و موضوع آموزش را به جد پیگیر باشند‌.
معاون صدا در بخشی از این نشست از ملت بزرگ و مقتدر ایران قدردانی کرد و ادامه داد: دشمنان علیرغم سمپاشی‌های عجیب و غریب و بهره بردن از تکنیک های خاص تبلیغ، پای انتخابات ایستادند.
وی ادامه داد: چقدر این مردم ستودنی هستند که پای آرمان‌های خود ایستادند. مردم نشان دادند که خیلی بزرگ فکر می‌کنند. ما باید مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم.
معاون صدا در بخش دیگری از صحبت هایش به استقامت مردم غزه اشاره کرد و گفت: شرایط عجیبی در غزه حکمفرماست به طوری که مشکلات بسیار عدیده ای وجود دارد‌. از خدا خواهانم که به آنها استقامت بدهد.
در انتهای این جلسه صمیمی مدیران و رابط های خبری شبکه‌های مختلف رادیویی پیرامون موضوعات روابط عمومی صحبت کردند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.