Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 46171
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 24 آذر 1402 - 13:38 |

سكانس صدا میزبان منوچهر زنده دل می شود

سكانس صدا میزبان منوچهر زنده دل می شود

رادیو صبا در برنامه سكانس صدا به گفتگو صمیمی با منوچهر زنده دل می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «سكانس صدا» با هدف معرفی چهره های دوبلور و گفت وگویی صمیمی درباره زندگی و آثار این هنرمندان روزهای همراه شنوندگان می شود .

در این برنامه روز جمعه ۲۴ آذر با “منوچهر زنده دل” گفت وگو می شود.

منوچهر زنده دل (زاده ۱۳۵۱ تهران) دوبلور، بازیگر و گوینده رادیو است و فعالیت حرفه‌ای خود را سال ۱۳۷۸ آغاز كرده است. اولین نقش شاخص‌ او در سریال پزشك حیوانات بود. در سریال روشن تر از خاموشی نیز ( به جای حسین یاری) درنقش ملاصدرای شیرازی صحبت كرد. فیلم سینمایی هشت میلی متری ( به جای خواكیم فونیكس) و فیلم سینمایی مرد فیل نما (به جای آنتونی هاپكینز) از دیگر آثار اوست.

“زنده دل” اجرا در رادیو فرهنگ از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ و همچنین شركت در برنامه های مستند تلویزیونی و راوی بسیاری از برنامه ها و تیزرهای بازرگانی را نیز در كارنامه هنری خود دارد.

به عنوان بازیگر هم در سریال های معمای شاه- در نقش ترومن، عمارت فرنگی (۱۳۸۸)، دیگری (ویژه شب‌های قدر ۱۳۹۳)، كیمیاگر – در نقش زكریای رازی، سریال شهرزاد -درنقش سرهنگ سهیلی (۱۳۹۴) حضور داشته است. سریال “آنام” یكی دیگر كارهایش در عرصه بازیگری است.

«سكانس صدا» جمعه ها ساعت ۲۲ به تهیه كنندگی ساناز باقری با اجرای علیرضا تابان و نویسندگی و آیتم سازی شیرین روستایی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.