Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 40511
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 19 فروردین 1402 - 23:05 |

شب های قدر همراه با «ماهِ ماه» رادیو سلامت

شب های قدر همراه با «ماهِ ماه» رادیو سلامت

ویژه برنامه «ماه ماه» شبكه رادیویی سلامت، همزمان با شب های قدر از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۱۲۰ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های رادیو سلامت می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «ماه ماه» كه در لحظه های افطار از رادیو سلامت پخش می شود، دارای دو بخش است. یك بخش با محوریت برنامه های عصرگاهی كه شاداب و پر انرژی اجرا می شود و بخش دوم با محوریت افطار و اذان پخش می شود، كه در ایام لیالی القدر از روز یكشنبه ۲۰ فروردین ماه لغایت پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه، به طور ویژه به موضوعات «فكر می كنید چطور دعا به استجابت نزدیك می شود؟»، «بهترین نوع عیادت از بیمار چیست؟»، «چقدر پای قولتان به خدا هستید؟»، «چطور به شیوه مولا علی زندگی كنیم؟»، «دوست دارید در پرونده حیات سال بعدتان چه چیزی رقم بخورد؟» می پردازد.
این برنامه شامل بخش های متنوع همچون نمایش، گزارش، كارشناسی و … است و بخش «سی سفره» گزارشی از لحظه های افطار در بیمارستان ها، پلیس راه، خوابگاه های دانشجویی، بوستان ها، مراكز بهداشتی و درمانی، خانه سالمندان، مراكز خیریه، و گزارش از مراكز استان ها و روایت آیین های رمضانی روستاها و اقوام كشور، و همچنین گزارش از مسلمانان خارج از كشور است.
همچنین بخش «دستور سلامت» نگاهی به آیات قرآنی كه دستوری برای تغذیه و زندگی سالم دارند؛ بخش «با خیرین» ارتباط با خیرین سلامت؛ بخش «هشتگ» فضای مجازی و هشتگ های اخلاقی و مذهبی؛ بخش «فرصت» دعاهای از ته دل و اجابت ها و فرصت توبه برای آدمها؛ بخش «آن روی سكه» كه با رویكرد هوش معنوی و دوازده اصول آن است؛ و بخش های «مسابقه زنده قرآنی»؛ «پرسش و پاسخ احكام»؛ و «روز اولی ها» از دیگر بخش های ویژه برنامه «ماه ماه» در لحظه های افطار رادیو سلامت است.
یادآور می شود، ویژه برنامه «ماه ماه» به تهیه كنندگی «مسعود حسنی» و گویندگی «علی الله دانه» و «ندا خواجه نوری» هر شب از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.