Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 9155
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 18 اسفند 1397 - 13:45 |

“ماجرای جوانی یک استاد” در کتاب شب رادیو تهران

“ماجرای جوانی یک استاد” در کتاب شب رادیو تهران

رمان ” ماجرای جوانی یک استاد ” اثر اشتفان تسوایک در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی روایت می شود.

رمان ” ماجرای جوانی یک استاد ” اثر اشتفان تسوایک، ترجمه مرحوم دکتر جواد شیخ الاسلامی از انتشارات توس است که از امشب تا پنجشنبه بیست و سوم اسفند، در برنامه کتاب شب رادیوتهران بازخوانی می شود.

رمان ماجرای جوانی یک استاد، یکی از جذاب ترین آثار تسوایک به شمار می رود که نشان می دهد همه آدمها ، گذشته از موقعیت فعلی شان، لحظه های بد و خوب فراوانی در زندگی شان داشته اند که هیچ گاه نمی توانند از آن فرار کنند.

محمدباقر رضایی سردبیر این برنامه گفت: اشتفان تسوایک ( یا به ترجمه ای امروزی تر: استفان زوایک، یا اشتفان سوایک ) در سال ۱۸۸۱ میلادی در وین اتریش به دنیا آمد و در سال ۱۹۴۲ در برزیل که تبعیدگاهش بود در گذشت. آثار دیگر او عبارتند از: داستان شطرنج، وجدان بیدار، آموک، بی قراری دل، بیست و چهارساعت از زندگانی یک زن و اراسموس روتردامی و روزگارش.
به گفته رضایی، ماجرای جوانی یک استاد در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای تنظیم رادیویی شده که هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، با تهیه کنندگی محمود احمدی، صدابرداری پرهام نوری، مدیریت گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیوتهران و صدای گوینده پیشکسوت رادیو بهروز رضوی به سمع علاقه مندان شنیدن آثار برتر ادبیات جهان، خواهد رسید.

برنامه های کتاب شب بعد از پخش از رادیو ، در سایت رادیوتهران قرار خواهد گرفت تا دسترسی دوستداران آثار ادبی به آنها، برای همیشه، امکان پذیر باشد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.