Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 44378
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 05 مهر 1402 - 11:44 |

ویژه برنامه های هفته وحدت «رادیو صبا» اعلام شد

ویژه برنامه های هفته وحدت «رادیو صبا» اعلام شد

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت رسول اكرم (ص) و آغاز هفته وحدت برنامه های متنوعی را تهیه و تدارك دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت رسول اكرم (ص) و آغاز هفته وحدت برنامه های «دست افشان، صبامك عیدانه، صبح عید و شهرفرنگ » را تقدیم شنوندگان می كند.
این شبكه رادیویی چهارشنبه پنجم مهر ساعت ۲۲ ویژه برنامه صبامك عیدانه را به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) با پخش ترانه و طنز آهنگ های شاد با هنرمندی پیشكسوتان رادیو تقدیم شنوندگان می كند.
ویژه برنامه «دست افشان» از پنجشنبه ششم مهر به مدت یك هفته هر شب ساعت ۲۰ با محوریت بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی پیامبر اكرم (ص) در فضایی شاد در قالب آیتم‌های متنوع و ارتباط تلفنی با سایر استان‌ها همراه مخاطبان می‌شود.

« صبح عید» ویژه برنامه عیدانه این شبكه رادیویی است كه روز یازدهم مهر به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اكرم (ص) ساعت ۱۰ صبح تقدیم شنوندگان می شود.

این شبكه رادیویی در جنگ شاد «شهر فرنگ» با پخش طنز آهنگ و نمایش های طنز هفته وحدت را گرامی می دارد. این برنامه هر روز ساعت ۹ صبح تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.