Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 37433
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 12 آبان 1401 - 14:42 |

پیگیری مطالبات بازنشستگان در «سیاسفید» رادیو صبا

پیگیری مطالبات بازنشستگان در «سیاسفید» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «سیاسفید» با نگاهی طنز به بررسی عملكرد صندق بازنشستگان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه تعاملی «سیاسفید» با محوریت شوخی با مسائل اجتماعی روز در در قالب اجرای نمایش سیابازی رادیویی تقدیم مخاطبان می‌شود.

در این برنامه شخصیت «سیا» یك موضوع اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را به عنوان سوژه برنامه مطرح می كند كه در طول برنامه با توجه به بازخوردهایی كه از مخاطبان حاضر در استودیو دریافت می شود برنامه ادامه می یابد.

این برنامه پنجشنبه ۱۲ آبان به سراغ یكی از موضوعات اجتماعی كه از دغدغه های بازنشستگان است می رود و با طنازی به نقد عملكرد صندوق بازنشستگان و بررسی آسیب های ناشی از آن می پردازد.

صندوق بازنشستگی كشوری از سازمان‌های دولتی ایران است كه وظیفه خدمات‌رسانی به بازنشستگان دولت را برعهده دارد و زیر نظر وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی اداره می‌گردد. اداره امور بازنشستگی و از كار افتادگی، اجرای قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی، اجرای مصوبات شورای سازمان بازنشستگی كشوری نمونه‌هایی از مسئولیت‌های این سازمان است.

در این برنامه تلاش می شود با نگاهی طنز برخی مطالبات بازنشستگان ازجمله ضرورت بهبود و ارتقای وضعیت بیمه، متناسب‌سازی حقوق و توجه به وضعیت معیشتی آنها بیان شود.

برنامه «سیاه سفید» روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۸ به تهیه‌كنندگی و نویسندگی انسیه شمس‌اللهی و بازیگری علیرضا یزدانی،مهبد قناعت پیشه و علی رجبعلی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.