Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 28384
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 21 مرداد 1400 - 7:51 |

«چه خبر» رادیو صبا از اعتیاد به اینترنت و موبایل می گوید

«چه خبر» رادیو صبا از اعتیاد به اینترنت و موبایل می گوید

برنامه “چه خبر” با نگاهی طنز اخبار و رویدادهای روزجامعه را در قالب خبر روایت می كند .

اگر مدت زمان نامشخصی كه صرف تلفن می كنید، دفعاتی كه برای بروز رسانی استفاده می كنید یا تعداد پیام هایی كه می فرستید و دریافت می كنید، نشان دهنده اعتیاد یا مشكل در استفاده بیش از حد به اینترنت و موبایل است.

در حالی كه تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه می تواند ابزاری بسیار پربار باشد اما وابستگی به آن ها در كار، مدرسه و روابط تداخل ایجاد می كند. هنگامی كه به جای تعامل با افراد، وقت خود را در شبكه های اجتماعی یا بازی كردن می گذرانید؛ عواقب منفی در انتظارتان خواهد بود. به همین دلیل زمان آن فرارسیده است تا استفاده از این تكنولوژی را كاهش دهید .

رادیو صبا در برنامه ” چه خبر” روز پنج شنبه ۲۱ مرداد با نگاهی متفاوت نكاتی برای كنترول وابستگی به موبایل برای مخاطبان مطرح می كند .

برنامه چه خبر در بخش های مختلف«دیباچه» (شناسایی و انتخاب خبر)، «به ما چه» (بخش كارشناسی خبر در قالب طنز)، «دیوانچه» (اجرای شعری طنزآمیز درباره خبر انتخاب شده) و «یعنی چه» (جمع بندی و چرایی انتخاب خبر) به این موضوع می پردازد.

برنامه طنز “چه خبر” روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه كنندگی و نویسندگی مهدی استاد احمد و گویندگی سجاد شهرابی، روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز پخش می شوذ.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.