Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 16718
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 28 بهمن 1398 - 14:01 |

باز خوانی بخش هایی از «خاطرات» در رویای کاغذی

باز خوانی بخش هایی از «خاطرات» در رویای کاغذی

برنامه «رویای کاغذی» دوشنبه ۲۸بهمن ماه به معرفی و خوانش بخش هایی کتاب «خاطرات » نوشته‌ی « دیوید فوئنکینوس » اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ «راضیه گردکاهد» در برنامه «رویای کاغذی» امشب بخش هایی از کتاب «خاطرات» که خاطرات افراد مشهور است نوشته «دیوید فوئنکینوس » با ترجمه «ساناز فلاح فرد»را می خواند.
می‌خواستم به پدربزرگم بگویم که دوستش دارم ولی نمی‌توانستم. اغلب در بیان احساسات و کلماتی که می‌خواستم بگویم ضعیف بودم. هرگز قادر نخواهم بود به عقب برگردم. غیر از حالا که شاید با نوشتن می‌توانم به او ابراز علاقه کنم. دوید فوئنکینوس در داستانی که با ظرافت، شوخ‌طبعی و با روش‌های ساده و شاعرانه تعریف می‌کند، ما را به اندیشیدن در مورد پیری، خانه سالمندان، سختی ارتباط با والدین، عشق زناشویی و لذت رویارویی با ماجراجویی دعوت می‌نماید.
وی نویسنده سیزده رمان از جمله شارلوت، جدایی‌های ما، خاطرات‌، لطافت و… و یک نمایشنامه به نام مجردهاست. کتاب‌های او تاکنون به زبان‌‌های بسیادی ترجمه‌ شده‌اند و ترجمه فارسی آثار او را برای اولین بار از این مترجم می‌خوانید.
برنامه رویای کاغذی برنامه ای از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت ۲۳:۴۵ به بازخوانی قطعه ای از یک کتاب شامل داستان کوتاه ، رمان و شعر از آثار شاخصی که با استقبال مخاطبان روبرو شده اند و پر تیراژ بوده اند و به چاپ های چندم رسیده اند، اختصاص دارد.
«رویای کاغذی» با اجرای راضیه گردکاهد ، تهیه کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.