Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8145
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 03 دی 1397 - 11:29 |

«با تو باران می شوم» را از رادیو تهران بشنوید

«با تو باران می شوم» را از رادیو تهران بشنوید

«با تو باران می شوم» برنامه جدید رادیو تهران است که طبق خطبه های نهج البلاغه اشاره به صفات خوب پرهیزگاران دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو، مینا نیکانیک تهیه کننده برنامه گفت: ویژه برنامه با تو باران می شوم یکی از برنامه های جدید رادیو تهران است که ویژه اذان مغرب تدارک دیده شده و هر روز به یکی از صفات پرهیزکاران اشاره می کند.

وی افزود: این برنامه کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیو تهران است که هر روز از ساعت ۱۷ بر طبق خطبه های نهج البلاغه همچون خطبه خمام و خطبه ۳۱ صفات پرهیزگاران را همچون توصیه های امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع) است، بیان می کند.
سخنان مقام معظم رهبری و بزرگانی مانند آیت الله مجتهدی، حاج آقا دولابی، حجت الاسلام عالی و… سخنان بزرگانی از جمله شهید چمران، شهید بهشتی و شهید مطهری بازگو می شود. دعا، نیایش، شعر و تواشیح، پخش دعای فجر و اقامه نماز مغرب از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

نیکانیک معتقد است: هدف این برنامه اشاره به صفات خوب پرهیزگاران همچون کسب روزی حلال، شادمانی و نشاط، خوش اخلاقی، نیرومندی در عقیده و ایمان، شکر گزاری، نرمی در گفتار و قلبی فروتن همراه با تصنیف دارد.
محمدرضا علی اکبری گویندگی، دکتر مهدی رسولی نویسندگی، مهدی رستمی کارشناسی و دکتر احمد دهنوی پژوهشگر مذهبی این برنامه است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.