Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 48707
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1403 - 13:36 |

فیلم «اخاذی» به مدیریت سعید شیخ زاده دوبله شد

فیلم «اخاذی» به مدیریت سعید شیخ زاده دوبله شد

فیلم سینمایی «اخاذی» با گویندگی ۲۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه جنایی و هیجانی محصول آرژانتین در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی سعید شیخ زاده و صدابرداری آن به عهده بهزاد توکلی بوده است. رضا آفتابی، رضا الماسی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، حسین بیگی، مریم رادپور، آرزو روشناس، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال و سعید شیخ زاده صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که الخاندرو، یک خلبان است که به شکلی ناخواسته و به خاطر یک تصمیم اشتباه، وارد جعبه‌ی پاندورایی از مصائب می‌شود. او خود را گرفتار در تار عنکبوت گروهی فاسد می‌بیند که باید برای آن‌ها پول قاچاق کند.

«اخاذی» یک فیلم مهیج خوش ساخت است که دارای فراز و فرودهای بسیار خوبی است، و بیننده را به خوبی با خود همراه می‌کند. قصه‌ی زندگی شخصی روایت می‌شود که ناخواسته وارد بازی‌ کسانی می‌شود که او را هر گونه که می‌خواهند با خود همراه می‌کنند، و در واقع تلاش شخصیت اصلی فیلم این است که بتواند دست و پای خود را از تار عنکبوتی نمادینی که دور او تنیده ‌اند، آزاد کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی یک، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.