Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 5182
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 دی 1396 - 12:05 |

جوادیحیوی بازیگر فیلم کمال تبریزی شد

جوادیحیوی بازیگر فیلم کمال تبریزی شد

جواد یحیوی، مجری سابق تلویزیون، با اشاره به پیوستن به جدیدترین فیلم سینمایی کمال تبریزی گفت: فعلا تئاتری ندارم و در حالت استندبای هستم تا در فیلم سینمایی کمال تبریزی به نام «خودسر» بازی کنم. فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر برای فیلمبرداری سکانس‌هایی که من بازی دارم به ترکیه برویم و آنجا فیلمبرداری کنیم.

حیوی درباره نقش خود اینطور توضیح داد: نقشی که من در این فیلم بازی می‌کنم شخصیتی است که صاحب یکی از تلویزیون‌های ماهواره‌ای خارج از کشور است.

جواد یحیوی

وی در پاسخ به این سوال که چرا «خودسر» در جشنواره فجر حضور ندارد؟ گفت: من نمی‌دانم آقای تبریزی برای این کار چه ملاحظاتی داشته، اما می‌دانم که بر اساس زمانبندی فیلم ما آماده نمی‌شد و به جشنواره نمی‌رسید کما اینکه در بهمن ما در ترکیه فیلمبرداری داریم و با این تفاسیر «خودسر» به جشنواره نمی‌رسید.

این بازیگر و مجری در خصوص اینکه آیا دیگر امیدی برای بازگشت وی در تلویزیون وجود ندارد؟ عنوان کرد: نه شرایط و موقعیت فراهم است و نه من خیلی علاقه‎ای دارم به تلویزیون برگردم. تلویزیون با آن سیستمی که قبلا در آن کار می‌کردم منتفی شده و الان دیگر ذوقی برای کار در تلویزیون ندارم. زمانی حیف می‌شود که کار خوب باشد، اما آن را انجام ندهیم نه اینکه بخواهیم هر کار اشتباهی را انجام دهیم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.