Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8440
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 23 دی 1397 - 11:25 |

حجت قاسم‌زاده اصل در «نقطه سرشب» رادیو تهران

حجت قاسم‌زاده اصل در «نقطه سرشب» رادیو تهران

حجت قاسم‌زاده اصل امشب با حضور در شبکه رادیویی تهران از برنامه «نقطه سر شب» همراه شما علاقه مندان خواهد بود.

حجت قاسم‌زاده اصل

اسماعیل باستانی تهیه کننده برنامه با بیان این خبر گفت: برنامه «نقطه سرشب» شب های یکشنبه در حوزه سینما با آیتمی با عنوان «سینما تهران» تهیه و پخش می شود. در این برنامه مهمانانی از سینما و تلویزیون خواهیم داشت. گفت وگو پیرامون جدیدترین آثار و تحلیل و بررسی آن بخش هایی از این برنامه است. امشب  حجت قاسم‌زاده ‌اصل، نویسنده و کارگردان پرکار تلویزیون و سینما در رادیو تهران حضور دارند.

او آثار مختلفی همچون ثقه‌الاسلام تبریزی، جاودانه سوگ، آخرین روزهای شاد بودن، تردستی، تنهایی، از شنبه تا پنجشنبه، کسوف، ژرفا، قصه‌ها و واقعیت، تباهی، یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر و پیدا و پنهان و… در کارنامه کاری خود دارد. از جدیدترین کارهای او می توان به کارگردانی فیلم سینمایی «ضدحال استمراری» و مجموعه «تاریکی شب، روشنایی روز» اشاره کرد. قاسم‌زاده اصل همچنین رییس انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان سینما است.

برنامه نقطه سر شب یکشنبه ها با کارگردانان و بازیگران فیلم های درحال اکران سینما گفت وگو خواهد شد.  وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد این برنامه رادیویی از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه شما خوبان خواهند بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.