Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 16612
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 21 بهمن 1398 - 14:02 |

رادیو «انتخابات» راه‌اندازی می‌شود

رادیو «انتخابات» راه‌اندازی می‌شود

در آستانه برگزاری یازدهمین  انتخابات مجلس شورای اسلامی ،  رادیو «انتخابات» راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا ، حامد فاتحی با اعلام این خبر گفت:  نظر به شرایط حساس داخلی، منطقه و بین المللی و اهمیت بسیار زیاد برگزاری موفق یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و بستر سازی برای مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در اولین انتخابات گام دوم انقلاب ، معاونت صدا تصمیم به راه اندازی ” رادیو انتخابات ” نموده و تلاش دارد در کنار مردم و مسئولان نظام به  افزایش شور و شوق انتخاباتی و گرم نمودن فضای انتخاباتی کشور کمک نماید.

مدیر روابط عمومی تصریح کرد: این رادیو  با شعار «رادیو انتخابات ، صدای جمهور… طنین همدلی ، حضور و حماسه » ، با حضوردکتر  شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، مدیران شبکه‌های رادیویی و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان معاونت صدا افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم روز شنبه ۲۶  بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ در استودیو شماره هشت ساختمان شهدای رادیو با هدف بستر سازی ، تسهیل و هم افزایی ملی برای برگزاری انتخابات طراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا خاطر نشان کرد: رویکرد رسانه ای این رادیو امید به آینده ،تکثیر نشاط اجتماعی و مشارکت مسئولانه مردم  است که بر روی موجfm ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن  تا چهارم اسفند ماه به فعالیت خود ادامه می دهد

ابوالفضل نوروزی  مدیر گروه سیاسی اجتماعی رادیو گفتگو ، مدیریت رادیو انتخابات را بر عهده دارد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.