Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 20259
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 17 مرداد 1399 - 15:26 |

نگاهی متفاوت به واقعه غدیر خم در «برکه نیلوفر» رادیو نمایش

نگاهی متفاوت به واقعه غدیر خم در «برکه نیلوفر» رادیو نمایش

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم ، ویژه برنامه«برکه نیلوفر» از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، بابک صفی خانی نویسنده و کارگردان ویژه برنامه«برکه نیلوفر» در این باره افزود: در این برنامه از زاویه ای کاملا متفاوت به واقعه غدیر خم می پردازیم .
وی ادامه داد : این یک برنامه ترکیبی – نمایشی – تحلیلی است که نظر افراد مخالف با این واقعه را نیز مطرح می کند سپس با شواهد تاریخی و تکیه بر احادیث و آنچه که در آیات قرآن کریم وجود دارد ، ثابت می کند که این اتفاق رخ داده است و دقیقا همان چیزی است که شیعیان می گویند.
صفی خانی عنوان کرد: در واقع در این برنامه اول این سوال مطرح می شود که آیا آنچه که در حدیث معروف غدیر خم گفته شده ، همان چیزی است که شیعیان می گویند یا نه و نهایتا با تحلیل و بررسی به نتیجه ای می رسیم که با عقیده شیعیان در این خصوص موافق است.
این نویسنده و کارگردان افزود: در این برنامه ما به غیر از عوامل حرفه ای رادیو مانند بازیگران ، مجری و کارشناس برنامه ، تعدادی مهمان از مردم عادی داریم که سوالاتشان را مطرح می کنند و کارشناس درباره سوال آنها توضیح می دهد، همچنین چند نمایش نیز در این برنامه اجرا می شود.
برنامه رادیویی« برکه نیلوفر» به نویسندگی و کارگردانی بابک صفی خانی،تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، اجرای معصومه عزیز محمدی، صدابرداری علی حاجی نوروزی ، افکتوری محمدرضا قبادی فر ، کارشناسی حجت الاسلام محمدحسین اسفندیاری، دستیاری افشین ممیشی و با هنرمندی علی اصغر دریایی، حمید یزدانی ابیانه، محمد آقامحمدی و اکبر ملایی روز شنبه هجدهم مرداد ماه ، ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.