Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 2647
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 مهر 1395 - 13:56 |

«هفتاد و سومین نفر» با صدای حامد بهداد، بهروز رضوی و شهاب حسینی منتشر شد+ صوت

«هفتاد و سومین نفر» با صدای حامد بهداد، بهروز رضوی و شهاب حسینی منتشر شد+ صوت

حاصل همکاری «شهاب حسینی»، «حامد بهداد» و «بهروز رضوی»  با موضوع عاشورا منتشر شد. این اثر یک نمایش رادیویی به نام «هفتاد و سومین نفر» است که با همت موسسه فرهنگی و هنری «رسانه آفتاب» و همزمان با آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش توزیع شده است. «رضا اقتصادی» در کنار این سه هنرمند سرشناس عرصه بازیگری و گویندگی کارگردانی نمایش «هفتاد و سومین نفر» را بر عهده داشته است. این اثر متفاوت و شنیدنی توسط «یاسین حجازی» و با بهره‌گیری از مقاتل و منابع تاریخی معتبر و کهنی مانند «تاریخ طبری»، بازنویسی شده و پیرامون زندگی شخصیتی به نام «طرماح بن عدی» است که امام حسین (ع) از او طلب یاری می‌کند.

طرماح برای بردن آذوقه به منزل خود از امام اجازه می‌گیرد و به سوی عیال و قبیله‌اش می‌رود اما هنگامی که برمی‌گردد، خبر شهادت امام حسین (ع) را می‌شنود و …

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

مجری طرح: موسسه‌ فرهنگی هنری «رسانه آفتاب»، نویسنده: یاسین حجازی، کارگردان هنری: رضا اقتصادی، مدیر اجرایی: محمد‌ حسن کرمانی‌ها، فضاسازی، باند سازی و میکس: علی افسری، آهنگساز: امید روشن بین، تدوین: محمد مهدی نوری (استودیو نوای ریحان)، صدابردار: وحید بقراط پور (استودیو فراز آسمان)، تصویرگر: علی میری، طراحی گرافیک: علی شیردستیان، با سپاس فراوان از: مجید زارع، محمد مهدی محمدی نام، علی رضا پورمشیر، سمانه کشاورز، زهرا طاهری و حسن پورمحمدی.

همچنین لازم به ذکر است این اثر دارای شماره ی مجوز ۱۸۲/الف/۱۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

علاقه‌مندان برای خرید آنلاین نمایش رادیویی «هفتاد و سومین نفر»، می‌توانند به سایت «بیپ تونز» مراجعه کرده  یا برای دریافت این اثر  با شماره تلفن‌های ۰۲۱۷۷۵۱۰۹۴۹ و ۰۹۱۹۲۱۶۸۳۴۲ تماس بگیرند.

دانلود فایل صوتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.