Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19499
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 04 تیر 1399 - 16:49 |

آتیلا پسیانی و اجرای محمد صالح علا روی آنتن رادیو تهران

آتیلا پسیانی و اجرای محمد صالح علا روی آنتن رادیو تهران

برنامه«آب و تاب» این هفته (جمعه ۶ تیر) با حضور آتیلا پسیانی و اجرای محمد صالح علا روی آنتن رادیو تهران می رود.

برنامه «آب و تاب» به گفت وگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته های آنها در حوزه های تخصصی شان است.
معرفی اشخاص و حوزه های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی این برنامه است، مهمان این هفته آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.
آتیلا پسیانی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای عبدل آباد است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد.
آتیلا پسیانی از جمله بازیگران پرکار سینما به‌شمار می‌آید، بازیگری درجه یک، با صدایی پخته، میمیکی فوق‌العاده و هوشی بالا برای درک شخصیت‌ها و تیپ‌های مختلف. پسیانی در یک دهه اخیر، انبوهی نقش مکمل در سینما و تلویزیون بازی کرده که بسیاری از آنها اصلا مهم نبوده یا آنقدر خوب نوشته نشده که اعتباری به کارنامه او بیفزاید اما به یمن حضور پسیانی دیده و حتی دوست داشته شده‌اند.
نقش پدر در «زیر هشت» (سیروس مقدم)، نقش بسیار کوتاهش در «مدینه» (سیروس مقدم) و … او این سال‌ها نقش‌های منفی کم بازی نکرده است. «پرده‌نشین» (بهروز شعیبی)، «مادرانه» (جواد افشار) اما تلاش کرده در سریال‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت، همیشه درست و به اندازه بازی کند. استانداردی که او تعریف کرده، منحصر به فرد است. علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند جمعه از ساعت ۲۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده برنامه آب و تاب باشند.
«آب و تاب» در ساختار کلامی-آوایی با موضوع فرهنگی و هنری جمعه ها ساعت ۲۱ به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.