Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 930
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 آبان 1394 - 5:39 |

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی گوینده پیشکسوت رادیو

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی گوینده پیشکسوت رادیو

مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو ورزش روز ۲۷ مهر ماه به دلیل عارضه گوارشی در بیمارستان بستری شد و بعد از آن یک عمل جراحی را هم پشت سر گذراند.

وی پنجشنبه ۳۰ مهر ماه از بیمارستان مرخص شد، با این حال طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده قرار است عمل جراحی دیگری داشته باشد.

مسعود اسکویی  درباره وضعیت جسمانی خود گفت: به خاطر مشکلات گوارشی که داشتم دچار تب شدید شده بودم و با عمل جراحی که انجام شد تبم کاهش یافت. با این حال یک عمل جراحی دیگر هم نیاز است که به دلیل کهولت سن نمی توانستم دو بیهوشی پشت سر هم داشته باشم و قرار است طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده عمل بعدی انجام شود.

وی ادامه داد: در عمل جراحی بعدی سنگ اصلی را از کیسه صفراوی درمی آورند و برای این کار نیاز بود که من مدتی استراحت داشته باشم تا آمادگی کامل پیدا کنم.

اسکویی در پایان بیان کرد: هم اکنون حالم کمی بهتر است و منتظرم تا عمل بعدی را پشت سر بگذرانم که البته آن هم عمل سختی نخواهد بود و بعد از یک روز مرخص خواهم شد.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما، محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و معاون سابق صدا، نسرین آبروانی معاون صدا، علی اکبر خدابخش مدیر روابط عمومی معاونت صدا، محمدعلی اینانلو و جمعی از مدیران رادیو و گویندگان از جمله افرادی بودند که از این گوینده و گزارشگر پیشکسوت رادیو عیادت کردند.

 

مسعود اسکویی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.