Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7115
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 13 مهر 1397 - 15:01 |

آشنایی با چهره های پزشکی در “تمام قد” رادیو تهران

آشنایی با چهره های پزشکی در “تمام قد” رادیو تهران

برنامه “تمام قد” رادیو تهران این هفته مهمان یک چهره پزشکی است، جمعه سید علیرضا مرندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سابق مهمان برنامه است.

رادیو تهران-هنرصدا

 

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی تهران برنامه تمام قد شبکه رادیویی تهران برنامه ای گفت وگو محور است که جمعه ها از ساعت ۱۷ با دعوت از چهره های برجسته و ماندگار فرهنگی، هنری، اجتماعی، اجتماعی و… همراه شنوندگان است. این هفته با حضور سید علیرضا مرندی همراه مخاطبان خواهیم بود.
سید علیرضا مرندی در سال ۱۳۱۸ در اصفهان به دنیا آمد، وی در بین سال‌های ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۰ دوره تخصصی کودکان را در دانشکده پزشکی ویرجینیای آمریکا گذراند و در سال ۱۳۵۰ بورد تخصصی اطفال را دریافت کرد.
مرندی ابتدا استادیار و سپس دانشیار دانشگاه رایت – استیت آمریکا بود و تا سال ۱۳۵۸ رئیس بخش کودکان و همزمان رئیس بخش نوزادان بیمارستان دانشگاهی Miami Valley Hospital بود. دکتر مرندی در سال ۱۳۵۶ بورد فوق تخصص نوزادان را از آمریکا دریافت کرد. او همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهریور ۱۳۶۴ تا شهریور ۱۳۶۸ و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ازمرداد ۱۳۷۲ تا مرداد ۱۳۷۶ و… است.
برنامه تمام قد با مهمانانی که به برنامه دعوت می شوند، درباره شخصیت آنها، زندگی شخصی و آثارشان گفت وگو می کند. درباره راه های که تاکنون در راستای رسیدن به موفقیت طی کرده اند و راه هایی که پیش رو دارند و… با مهمانان صحبت می شود.

گفت‎وگو مفاخر ملی و چهره های ماندگار کشورمان در حوزه های مختلف را از برنامه تمام قد رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.