Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 25466
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 16 فروردین 1400 - 12:09 |

«ایران به توان من» برنامه ای جدید از رادیو ایران

«ایران به توان من» برنامه ای جدید از رادیو ایران

« ایران به توان من » سعی دارد  با معرفی افراد شاخص ، مشاغل و صنایع موفق علت موفقیت انتخابشان را بررسی کرده و در نهایت چگونگي انتخاب درست را به مخاطب معرفی کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، گروه سیاسی در راستای افزایش آگاهی عمومی  و زمینه سازی مناسب برای حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اواسط اسفند ماه برنامه های مختلفی را تهیه کرده است.یکی از این برنامه ها « ایران به توان من » نام دارد.

این برنامه به معرفی مشاغل و صنایع موفق که در گامی جهادی و تخصصی به تقویت اقتصادهای بومی ، ایجاد اشتغال و جهش تولید پرداخته اند می پردازد .

« ایران به توان من » سعی دارد با معرفی افراد شاخص ، مشاغل و صنایع موفق علت موفقیت انتخابشان را بررسی کرده و در نهایت چگونگي انتخاب درست را به مخاطب معرفی کند.

بر اين اساس در هر برنامه به سراغ صاحبان مشاغل و صنایع و یا کسانی که با مدیریت جهادی و آگاهانه به موفقیت بالایی دست یافتند رفته می شود و درباره و چرايي و چگونگي انتخاب آن شغل  ، گفت و گویی صمیمی صورت می گیرد.

این برنامه در ۳۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای به معرفی ۱۵ صنعت در تهران و ۱۵ صنعت در شهرستان می پردازد.

«ایران به توان من» به تهیه کنندگی  و بازیگری فاطمه عبدالوند و مصطفی پیرویسی، از شنبه ۱۴ فروردین  روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۰ از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.