امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
- ۵ تندیس طلایی جشنواره پژواک در دست مستندسازان رادیو معارف
- «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب روی آنتن می رود
- جشن ۶۰ سالگی رادیو قرآن مصر برگزار شد
- «زیر آسمان ایران» را از دروازه تمدن ایرانی اسلامی بشنوید
- «ماهترین پلاس» با اجرای شهریار ربانی به سراغ پدران می رود
- پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» رادیو صبا
- دوره آموزش فن بیان استاد امیرمحمد صمصامی
- ویژگی های آدم های زرنگ در «ماجراهای من و بابام» رادیو صبا
- بررسی اتفاق های مهم ورزشی در برنامه «ورزش ایران»
- «نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد
بررسی جایگاه نام در برندینگ در «مرورگر ۱۰۵۵» رادیو صبا
برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» رادیو صبا، روز چهارشنبه ۱۷ شهریور به بررسی جایگاه نام در برندینگ و موفقیت یک برند می پردازد.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، جایگاه نام در برندینگ و موفقیت یک برند، موضوعی است که برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» روز چهارشنبه ۱۷ شهریور بررسی میکند.
انتخاب نام برند یا نامگذاری برند، یکی از مهم ترین مراحل در طراحی هویت یک برند است، چرا که اغلب نقش اصلی را در میان عناصر اصلی برندینگ و جایگاه سازی بازی می کند و تداعیات ذهنی قدرتمندی را در زمینه محصول یا خدمات به صورت فشرده، مختصر و مفید ارائه می دهد.
نام ها جزء مؤثرترین ابزارهای ارتباط برند با مخاطبان به شمار می آیند. آگهی های تبلیغاتی معمولاً حداکثر به مدت پنجاه ثانیه نمایش داده می شوند، در حالی که مشتریان به سادگی تنها در مدت چند ثانیه، نام برند را مورد توجه قرار می دهند و مفهوم آن را در ذهن ثبت می کنند یا آن را به حافظه خود می سپارند.
برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» قسمت حیاتی فرآیند مدیریت برند را معرفی میکند که مواردی از قبیل جایگاه یابی، طرح و نشان، بسته بندی و سایر ویژگی های سازمانی را تحت تاثیر قرار می دهد.
برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» با تهیه کنندگی و اجرای محمد امرایی و نویسندگی علی بنه گزی و حضور کارشناسان و گزارشگران مختلف، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ تقدیم مخاطبان رادیو صبا می شود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.