Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14404
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 19 آبان 1398 - 11:00 |

«تهران من» با تغییرات جدید روی آنتن رادیو تهران می رود

«تهران من» با تغییرات جدید روی آنتن رادیو تهران می رود

برنامه رادیویی «تهران من» کاری از گروه تهران و رویدادهاست که با تغییرات جدید روی آنتن رادیو تهران می رود.

علیرضا مبینی، مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران درباره تغییراتی که در برنامه عصرانه رادیو تهران ایجاد شده، توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: گروه تهران رویدادها در دور جدید (بعد از ماه محرم و صفر)؛ تغییراتی را در چینش تهیه کننده ها و سردبیران برنامه «تهران من» ایجاد کرده است.
وی گفت: برنامه “تهران من”، برنامه محوری گروه ماست، به دلیل این که برنامه کمربندی عصر رادیو تهران است و مخاطبان زیادی دارد؛ با تغییراتی که در آن اتفاق افتاده است ان شاء الله سبب شود که مخاطب بیشتری را جذب کنیم.

توجه به آسیب های اجتماعی
وی با اشاره به تغییر رویکرد برنامه تهران من افزود: در فصل جدید از برنامه “تهران من” آیتم های جدید طراحی شده است؛ بخشی از برنامه ما که شاید کمتر رویکرد ما بوده توجه به آسیب های اجتماعی است.
آسیب های اجتماعی موضوعی است که به صورت مستمر در برنامه تهران من به آن پرداخته می شود؛ در حال حاضر با بهزیستی استان تهران، سازمان زندانها، کمیته امداد و وزارت کشور هم هماهنگی لازم انجام شده است.

پخش مستند و مینی فیچرهای کوتاه
مبینی خاطر نشان کرد: ما سعی می کنیم مستند و مینی فیچرهای کوتاه برای “تهران من” تولید و پخش کنیم تا در حد یک رسانه و هر آنچه در توان ماست، معضلات و مشکلات مخاطبانمان را به نتیجه برسانیم.

تمرکز بر بخش های طنز
مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران در ادامه از تمرکز بر بخش های طنز خبر داد و افزود: بخش دیگر تغییرات که سرگرمی محور است توجه به بخش طنز برنامه است؛ سه نویسنده طنز را به برنامه اضافه کردیم که بتوانیم با شورای نویسندگان “تهران من” را قوی تر کنیم. تمام تلاش ما برای این است که به روز باشیم و بتوانیم آیتم های طنز و بخش های طنز را با توجه به اتفاقات روز و رویدادهای جدید پوشش دهیم تا مردم را سرگرم و مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.

انتشار گفت وگوهای جذاب در فضای مجازی
مبینی متذکر شد: یکی از کارهایی که برای برنامه عصر انجام داده ایم این است که بتوانیم علاوه بر بخش های جذاب و طنز؛ گفت وگوها و پیگیریهایی که جذاب است را در فضای مجازی منتشر و بازنشر کنیم که مردم اگر این برنامه را از دست دادند علاوه بر این که؛ می توانند از اپلیکیشن ایران صدا و صفحه ویژه این برنامه در سایت رادیو تهران بشنوند، از این بخش های کوتاه و جذاب که در صفحه های مجازی بارگذاری شده بهره مند شوند.
ما با این کار تلاش می کنیم تا مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.

تهران من در فضای مجازی
علاوه بر این؛ علاقه مندانی که تمایل دارند همکاران را حین کار ببینند یا بیشتر با پشت صحنه برنامه ها و عوامل آشنا شنوند، عکس های پشت صحنه برنامه ها که رویکرد بیرونی هم دارد در این قسمت بارگذاری شده است.
مبینی در پایان تاکید کرد: فضای مجازی یکی از مهم ترین بخش هایی که تلاش می کنیم بهتر و قوی تر جلو ببریم.

مخاطبان در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما خواهند بود. همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.
علاوه بر این؛ شهروندان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan۳۶۰@ پیدا و همراهی کنید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.