Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7301
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 مهر 1397 - 11:10 |

راديو زيارت در شيراز راه اندازی شد

راديو زيارت در شيراز راه اندازی شد

راديو زيارت در سومين حرم اهل بيت عليهم السلام براي خدمات رساني به زائران و مجاوران بارگاه نوراني حضرت احمدبن موسي (ع) و ديگر امام زادگان لازم التكريم راه اندازي شد.

رادیو زیارت-شیراز

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مديركل صدا و سيماي فارس گفت: راديو زيارت جديدترين شبكه راديويي كشور است كه براي اولين بار ايستگاه توليد برنامه هاي آن در خارج از تهران، برنامه ريزي شده است.

سهرابي با اشاره به اين كه راديو زيارت با محور صدا وسيماي خراسان رضوي و با مشاركت دو مركز رسانه اي فارس و قم مرحله آزمايشي خود را با موفقيت سپري كرد، گفت: همزمان با اربعين حسيني شنوندگان شهر شيراز از اين پس مي توانند اين شبكه راديويي را روي موج FM رديف ۹۹/۵ مگاهرتز دريافت و از برنامه هاي آن استفاده كنند.

راديو زيارت در آينده نزديك با حضور مديران ارشد رسانه ملي به صورت همزمان در سه استان خراسان رضوي، فارس و قم به صورت رسمي فعاليت رسانه اي خود را آغاز مي كند.

اين شبكه راديويي پس از افتتاح رسمي در ساير استان هاي كشور نيز راه اندازي مي شود .

پرداختن به آداب و مناسك صحيح زيارت، معرفي امام زادگان جليل القدر در ايران اسلامي، تبيين جايگاه مذهبي سه استان خراسان رضوي، فارس و قم در كشور، فرهنگ زيارت و ساير برنامه هاي مذهبي جذاب از توليدات اين شبكه جديد است كه با مشاركت ۳ مركز فارس، قم و خراسان رضوي توليد و پخش مي شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.