Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 29123
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 26 شهریور 1400 - 6:52 |

رادیو صبا به دنبال بهترین شعرای معاصر

رادیو صبا به دنبال بهترین شعرای معاصر

رادیو صبا در برنامه “ترین ها ” به معرفی بهترین شعرای معاصر از نگاه مخاطبان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه ی “ترین ها” با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران و جهان در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی پخش می شود.

برنامه ترین ها روز جمعه ۲۶ شهریور به سراغ شعر و شاعری می رود و به معرفی «بهترین شاعران معاصر » در برنامه می پردازد.

به عنوان یك ایرانی، كدام یك از شاعران معاصر كشور خود را می شناسید؟ فرهنگ و هنر نزد ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این سرزمین همواره زادگاه بزرگان شعر و ادبیات بوده است. ایرانیان همیشه بهترین شاعران دنیا را داشته اند و اشعار آن ها از سروده های خاص و زیبای ادبیات جهانی است. بزرگانی چون سعدی، حافظ، مولوی و… كه اشعارشان به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

اما معروف ترین شعرای عصر حاضر چه كسانی هستند و كدام یك به عنوان بهترین شاعر معاصر ایران شناخته می شوند؟ بیشتر شعرهای امروزی در قالب «شعر نو» سروده می شوند و هدف شاعران معاصر، دوری از شعر كهن است. در ادامه این مطلب، بهترین شاعران معاصر ایران را به شما معرفی می كنیم.

در این برنامه شعرای معاصر به نام های « شهریار»، « قیصر امین پور»، «فاضل نظری» «افشین یداللهی »و … به مخاطبان معرفی می شود كه در طول برنامه مخاطبان با ارسال پیامك و تماس با برنامه به بهترین شعرا رای میدهند و در پایان برنامه با توجه به آرای مخاطبان بهترین شاعر معرفی می شود .

برنامه “ترین ها ” روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه كنندگی نازنین حاج سیف الله ، اجرای شاهین جمشیدی ، پژوشكری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.