Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7965
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 19 آذر 1397 - 10:55 |

شعار جشنواره چهاردهم رادیو انتخاب شد

شعار جشنواره چهاردهم رادیو انتخاب شد

“راديو صداي صميمي لحظه ‌ها” به عنوان شعار چهاردهمين جشنواره بين‌المللي راديو ر انتخاب شد.

شعار جشنواره چهاردهم را «رادیو صدای صمیمی لحظه‌ها»

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، در نشست شوراي مديران معاونت صدا دكتر شاه‌آبادي شعار جشنواره چهاردهم را «راديو صداي صميمي لحظه ‌ها» برگزيد. وي همچنين از اختصاص يك بخش ويژه براي مخاطبان در اين جشنواره خبر داد .

اين بخش «بخش تعاملي» است كه يكي از وجوه شاخص و متمايز چهاردهمين جشنواره جهاني راديو و ششمين اجلاس جهاني صداست . “بخش تعاملي” بيانگر جايگاه ارزشمند مخاطبان و توجه ويژه به علاقه مندان راديو است. همه شنوندگان و علاقمندان راديو مي‌توانند يك اثر در قالب آزاد و با موضوعاتي همچون پيروزي انقلاب اسلامي،دفاع مقدس،ايثار و فداكاري ،گردشگري و محيط زيست ساخته و در جشنواره شركت كنند. اين آثار نبايد كمتر از دو دقيقه و بيشتر از پنج دقيقه باشد .

لازم به ذكر است علاقه مندان و هنرمندان خلاق براي شركت در جايزه ۵ ميليون توماني طراحي پوستر چهاردهمين جشنواره بين المللي راديو و ششمين اجلاس جهاني صدا مي توانند آثار خود را به نشاني :radiofestival@irib.ir ارسال كنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از آخرين رويدادهاي جشنواره به سايت جشنواره بين المللي راديو به نشاني http://www.radiofestival.ir و پايگاه اطلاع ‌رساني راديو به نشاني http://radio.irib.ir مراجعه كنيد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.