Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 17258
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 27 اسفند 1398 - 12:11 |

شکست کرونا با پویش مهربانی و همدلی

شکست کرونا با پویش مهربانی و همدلی

در شرایط کنونی و برای غلبه بر استرس ناشی از بیماری کرونا رادیو گفت و گو با تهیه برنامه «روایت مهربانی» مخاطبان را همراهی می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، مدتی است که بیماری کرونا همه را نگران و مشوش کرده است، لذا ضرورت دارد در شرایط فعلی متخصصان حوزه بهداشت روان با استفاده از ظرفیت رسانه‌های معتبر ضمن ارایه نظرات کارشناسی در حفظ آرامش و بهداشت روان جامعه نقش موثر خود را ایفا کنند.

اخبار متفاوت در خصوص بیماری کرونا که در بیشتر موارد هم تکذیب می‌شود بر این دلهره ها و ترس ها می افزاید که باید بدانیم حفظ آرامش و خونسردی اولویت اصلی در مبارزه با این بیماری است.

باید توجه کنیم که اشاعه اخبار منفی و بعضا کذب روح و روان ما را دچار آشفتگی نکند، چراکه تنها با رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی می توان از شیوع ویروس جلوگیری کرد.

در همین راستا رادیو گفت و گو با طراحی برنامه “روایت مهربانی” درصدد آن است که در شرایط فعلی در فضایی آکنده از شور و امید و با القای همدلی و مهربانی در بین مردم برای کاهش استرس ناشی از این بیماری مخاطبان را همراهی کند و علاوه بر آن با ایجاد جوی پر از نشاط، آگاهی و اطلاع رسانی به موقع و صریح داشته باشد.

این برنامه امروز ساعت ۱۳:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳,۵ مگاهرتز با حضور کارشناسان و گزارشگران با ارائه بخش های متنوع از رادیو گفت و گو پخش می شود.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.