Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 5882
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1397 - 10:48 |

عيادت جمعي از مديران معاونت صدا از گوينده جانباز راديو

عيادت جمعي از مديران معاونت صدا از گوينده جانباز راديو

در پي بستري شدن محمد رحمان نظام اسلامي مجري، گوينده و گزارشگر راديو و تلويزيون در يكي از بيمارستان هاي تهران،جمعي از مديران راديو ، ضمن عيادت از اين گوينده جانباز،در جريان درمان بيماري وي قرار گرفتند.

نظام اسلامی-گوینده-هنر صدا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، جعفري قائم مقام معاونت صدا، فاتحي مدير روابط عمومي راديو و جمعي ديگر از مديران اين رسانه، با حضور در بيمارستان محل بستري شدن محمد رحمان نظام اسلامي مجري،گوينده وگزارشگر راديو و تلويزيون در دوران دفاع مقدس، از اين گوينده جانباز عيادت كردند و روند درمان وي را جويا شدند .

قائم مقام معاونت صدا دراين ديدار از محمدرحمان نظام اسلامي به عنوان سرمايه رسانه ملي و يادگار هشت سال دفاع مقدس ياد كرد و افزود: حضور نظام اسلامي درمناطق جنگي هشت سال دفاع مقدس كه با تهيه گزارش هاي هيجان انگيز و ارائه خبر سلامتي، رشادت و پيروزي رزمندگان اسلام همراه بود، موجي از شادي را در ميان مردم ايجاد مي كرد.

وي همچنين با بيان اينكه اين مجري جانباز بعد از جنگ باحضور در جبهه فرهنگي، خدمات ارزنده اي را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ارائه كرده است، براي محمدرحمان نظام اسلامي آرزوي سلامتي كامل و شفاي عاجل كرد.

نظام اسلامي چندي است به علت بيماري در يكي از بيمارستان هاي تهران بستري شده و تحت مداوا قرار گرفته است . وي در دوران دفاع مقدس در عمليات خيبر درسال ۶۲ به علت قطع پا به درجه رفيع جانبازي نايل آمد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.