Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4018
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 22 مرداد 1396 - 12:02 |

ماجرای قهر مهران مدیری و احسان علیخانی در جشن حافظ

ماجرای قهر مهران مدیری و احسان علیخانی در جشن حافظ

احسان علیخانی که در هفدهمین جشن حافظ عنوان بهترین چهره تلویزیون را از آن خود کرد پس از کسب جایزه اش گفت: در بین نامزدها دو رفیق خوب به نام رامبد و عادل دارم و نفر سوم هم مهران مدیری است که گویا مهران از من دلخور است چون هرگاه از من دعوت کرد نتوانستم به برنامه او بروم، صالح علا نیز حکم معلمی برای من دارد.

وی افزود: هرکدام از ما تلقی از جسارت و شجاعت داریم، من افراد شجاع را بسیار دوست دارم، چند روزی است عکسی دست به دست می شود که معادله شجاعت را تغییر داده است خدا باعث و بانی هر جنگی را به زمین گرم بزند دوست دارم جایزه ام را خانواده محسن حججی این بچه شیر ایرانی تقدیم کنم.

احسان علیخانی

سعید راد در ادامه برای اهدای جایزه دوم ابتدا مقابل محمدعلی کشاوز تعظیم کرد و گفت: دوست دارم از نوید محمدزاده که بازی بسیار خوبی نیز دارد یاد کنم.

تندیس دوم چهره برتر تلویزیونی به مهران مدیری اهدا شد. مدیری گفت: این پنجمین تندیسی است که از جشن حافظ می گیرم و خوشحالم که این جایزه را از دست سعید راد گرفتم.

وی در ادامه با شوخی بیان کرد: احسان علیخانی چه گفت؟ گفت من با او قهرم؟ بله درست است قهرم! این را هم بگویم که محمدصالح علا کسی است که همه ما در تلویزیون شاگردش بوده‌ایم و به نظرم همه جایزه‌های دنیا را باید به او داد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.