Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 23856
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 17 دی 1399 - 13:26 |

محمد صالح علاء و مهرداد خوشبخت روی آنتن رادیو تهران

محمد صالح علاء و مهرداد خوشبخت روی آنتن رادیو تهران

برنامه«آب و تاب» این هفته (جمعه ۱۹ دی ماه) با حضور مهرداد خوشبخت کارگردان و اجرای محمد صالح علاء روی آنتن رادیو تهران می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه «آب و تاب» به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علاء با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته های آنها در حوزه های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.


برنامه«آب و تاب» این هفته (جمعه ۱۹ دی ماه) با حضور مهرداد خوشبخت کارگردان روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می رود.
مهرداد خوشبخت متولد سال ۱۳۴۸ در آبادان، کارگردان و نویسنده است. او فارغ التحصیل دوره سینمای جوان خوزستان است. اولین کار جدی اش در عرصه کارگردانی، ساخت فیلم تلویزیونی «پرواز» با موضوع «حیات پس از مرگ» بود. وی دو فیلم دیگر با این موضوع به نام های «سفر آخر» و «پل» جلوی دوربین برد. «پیگرد»، «خشم و قضاوت»، «رویای آخر» دیگر فیلم های تلویزیونی خوشبخت هستند که با تأثیر از محتوای فیلم های اولیه اش ساخته شد. فیلم‌ سینمایی«آبادان یازده ۶۰» ساخته مهرداد خوشبخت، از دیگر کارهای جدیدی است که و…
«آب و تاب» در ساختار کلامی-آوایی با موضوع فرهنگی و هنری جمعه ها ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.