Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 1026
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 آبان 1394 - 7:30 |

مهران مدیری مجری می شود

مهران مدیری مجری می شود

این بار خبری از مهران مدیری مربوط به ساخت فیلم یا سریال نیست، او قرار است مجری یک برنامه هیجانی و جدید بشود، برنامه «پدال».

ماشین‌بازهایی که طرفدار برنامه تلویزیونی «تخت گاز» هستند، در جریان‌ هستند که چند وقتی می‌شود خبرهایی از ساخت نسخه ایرانی این برنامه انگلیسی که در سال ۲۰۱۳ پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان شد به گوش می‌رسد.

نسخه‌ای ایرانیزه شده با نام قدیمی «اسب بخار» و جدید «پدال» که کارگردان آن سام کلانتری است و سامان مقدم هم وظیفه تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

جدیدترین خبری که از این برنامه به گوش رسید، خبر مربوط به مجری آن بود، کسی که قرار است حکم جرمی کلارکسون را در این برنامه داشته باشد.

تیم سازنده «پدال» برای این‌که در زمینه اجرا یک برگ برنده داشته باشند به سراغ مهران مدیری رفتند تا جدا از جذابیت‌های بصری برنامه، از اسم‌ و رسم مدیری هم استفاده کنند.

طبق اعلام قبلی بروبچه‌های پدال، قرار بود علی قربان‌زاده مجری این برنامه باشد اما پیش از شروع تولید قربان‌زاده جایش را به مدیری داد.

حالا باید ببینیم در این برنامه که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، مدیری می‌تواند مانند نمونه خارجی خود جرمی کلارکسون، خوش بدرخشد یا این بار حضورش به‌عنوان مجری در یک برنامه خاص موفقیت‌آمیز نخواهد بود؟!

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.