Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 11187
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 26 خرداد 1398 - 13:16 |

نقد و بررسی فیلم «نبات» در «جادوی صحنه» رادیو فرهنگ

نقد و بررسی فیلم «نبات» در «جادوی صحنه» رادیو فرهنگ

پگاه ارضی فیلمنامه نویس و  کارگردان فیلم سینمایی  “نبات”  مهمان  برنامه جادوی صحنه  می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ برنامه جادوی صحنه که به  نقد و بررسی آثار نمایشی و سینمایی روز  اختصاص دارد  این هفته میزبان “پگاه ارضی”  کارگردان فیلم  سینمایی ” نبات”  است .

پگاه ارضی ؛کارگردان جوانی که سالها در خارج از کشور اقامت داشته و فعالیت هایی غیرمرتبط با سینما را دنبال می کرد اما علاقه اصلی اش به سینما باعث شد که دوره های فیلمسازی را در آمریکا بگذراند و پس از آن به ایران بازگردد و فیلمسازی را دنبال کند و . « نبات » اولین تجربه فیلمسازی پگاه ارضی  است.

در این برنامه علی جعفری به عنوان کارشناس مجری به همراه فرانک آرتا  (منتقد سینما)  با پگاه ارضی فیلمنامه نویس و کارگردان ” نبات” گفت و گو می کنند .

نبات فیلمی به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی و به تهیه‌کنندگی هوشنگ نوراللهی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم برای نخستین بار در اردیبهشت ۱۳۹۸ در بخش بازار جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و داستان مرد مرد چهل و چهار ساله‌ای  به نام سعید است که همسرش را سال‌ها پیش در یک سانحه از دست داده، با دختر دوازده ساله‌اش نبات زندگی آرام و شیرینی را در تهران سپری می‌کند. با ورود ناگهانی زنی به زندگی نبات، سرنوشت همهٔ آن‌ها دستخوش تغییراتی می‌شود….

“جادوی صحنه” در گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی پرویز جمالی ، اجرای کارشناسی علی جعفری و گویندگی راضیه کردگاهد تولید می شود و علاقمندان می توانند این برنامه را ، هر یکشنبه ساعت ۱۵:۴۵ تا۱۶:۳۰ از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز  بشنوند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.