Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14454
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 21 آبان 1398 - 10:56 |

وحدت شیعه و سنی موضوع «بحث روز» رادیو ایران

وحدت شیعه و سنی موضوع «بحث روز» رادیو ایران

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران این هفته با حضور مسئولانی از سازمان تبلیغات و سپاه به موضوع وحدت مسلمانان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از گروه سیاسی رادیو ایران؛ در روزهای گرامیداشت ولادت باسعادت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) و همزمان با هفته وحدت، برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران با حضور حجت الاسلام میر محمدیان؛ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام طیبی فر؛ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به بررسی موضوع وحدت در میان امت اسلامی و نوع جدید توطئه دشمنان در جهت تفرقه افکنی میان مسلمانان در کشورهایی همچون عراق و لبنان می پردازد.

همچنین برای برنامه این هفته بحث روز سوالی پیامکی در نظر گرفته شده که به قید قرعه سازمان تبلیغات اسلامی به کسانی که در زمان پخش برنامه از طربق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ به آن پاسخ درست دهند، جوایزی را اهدا خواهد کرد.

لازم به یادآوریست، مطابق روند جدید در هفته‌های اخیر، پس از پخش برنامه بحث روز از رادیو ایران، کلیپ تصویری آن حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب از شبکه تلویزیونی_اینترنتی “مردم خبر” پخش می‌گردد.

گفتنیست برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران؛ به تهیه کنندگی و سردبیری میثم پور اعظم، چهارشنبه هر هفته در نیمه دوم سال از ساعت ۱۲:۴۰ تا ۱۳ و ۲۰ دقیقه به صورت زنده تقدیم مخاطبان رادیو ایران می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.