Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8601
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 04 بهمن 1397 - 12:17 |

پایان هفته با گزارش‌های ورزشی زنده از رادیو ورزش

پایان هفته با گزارش‌های ورزشی زنده از رادیو ورزش

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، کشتی فرنگی جام تختی و مسابقه فوتبال بین تیم‌های رئال مادرید – خیرونا، تاتنهام – چلسی و آرسنال – منچستریونایتد به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ویتنام و ژاپن، پنجشنبه ۴ بهمن از ساعت ۱۶:۳۰ با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه‌کنندگی محسن افضلی از رادیو ورزش پخش می‌شود.

مسابقه فوتبال بین تیم‌های رئال مادرید – خیرونا و تاتنهام – چلسی، فردا از ساعت ۲۳:۱۵ با گزارشگری هوتن خداپرست و تهیه‌کنند‌گی حسین سلطانی پخش می‌شود.

بازی‌های رده‌بندی و فینال مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک، جمعه ۵ بهمن از ساعت ۱۴:۰۰ با گزارشگری سعیدرضا میرزاشفیع، اجرای غلامعلی پیرایرانی و تهیه کنند‌گی فرما غریب نژاد از رادیو ورزش روی آنتن می‌رود.

مسابقه فوتبال بین تیم‌های کره جنوبی و قطر نیز روز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ با گزارشگری علی اکبر ارمنده، اجرای مهدی نیلاش و تهیه کنند‌گی سیدمسعود نجات شنوندگان را همراهی می‌کند.

همچنین مسابقه فوتبال بین تیم‌های امارات و استرالیا، روز جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ با گزارشگری خسرو والی زاده و تهیه‌کنندگی صدف سبحانی پخش می‌شود و سرانجام مسابقه فوتبال بین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد هم از ساعت ۲۳:۳۰ با گزارشگری مهرزاد عطاران، از طریق موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز تقدیم علاقه‌مندان فوتبال می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.