Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 3214
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 08 بهمن 1395 - 10:08 |

پوشش لحظه به لحظه جشنواره فیلم فجر از رادیو تهران

پوشش لحظه به لحظه جشنواره فیلم فجر از رادیو تهران

ویژه برنامه جشنواره بین المللی فیلم فجر شبکه رادیویی تهران با ساختاری متغیر لحظه به لحظه این رویداد بزرگ سینمایی را پوشش می‌دهد.

«صادق داوری‌فر» تهیه کننده برنامه  از تغییر ساختار ویژه برنامه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: ساختار برنامه امسال با برنامه های سالهای گذشته بسیار متغییر شده است، امسال ما فقط یک برنامه واحد که در یک ساعت مشخص پخش شود، نداریم. از صبح اخبار جشنواره را لحظه به لحظه پوشش می دهیم و در ۳۰ دقیقه به صورت روتین به بحث و تحلیل اکران ها خواهیم پرداخت.

وی افزود: ما برای انعکاس مطلوب این دوره از جشنواره چهار برنامه پنج دقیقه ای تدارک دیده ایم که هر بخش را یک نفر بر عهده دارد و در ساعت های مختلف روز اخبار، اطلاعات و حاشیه های جشنواره را پوشش می دهد؛ در یک بخش ما اخبار سینمای فجر و بخش دیگر سودای سیمرغ را پوشش می دهیم، از دیگر بخش ها مربوط به هنر و تجربه است و البته پرداختن به حال و هوای جشنواره و اکران هاست، که همه اینها با عنوان «چراغ» پخش می شود.

داوری فر با بیان توضیحات بیشتر خاطر نشان کرد: نیم ساعت از برنامه ما نشست نقد و بررسی اکران ها را داریم، به این صورت که خودمان با حضور کارگردان ها و بازیگران و البته منتقدان اکران ها را تحلیل و بررسی می کنیم. آسیب شناسی و تحلیل عملکرد سی و پنجمین جشنواره، ارزیابی این دوره از جشنواره و جشنواره دوره های گذشته و گفت وگو با منتخبین و… از دیگر پیش بینی هاست.

چراغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که ۹ تا ۲۱ بهمن روی آنتن می رود. همکاران حافظ آهی، متین محمدی، غزل نهانی، ستاره نقدی و اسماعیل باستانی با این برنامه همکاری دارند.

افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نهم بهمن‌ماه در برج میلاد برگزار می‌شود، در این دوره از جشنواره ، ۳۳ فیلم در بخش مسابقه و ۱۱ فیلم در بخش چشم‌انداز رقابت می‌کنند.

جشنواره فیلم فجر

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.