Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 5463
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 14 اسفند 1396 - 13:34 |

کاظم احمدزاده برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» را اجرا می کند

کاظم احمدزاده برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» را اجرا می کند

فصل جدید برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» با اجرای کاظم احمدزاده در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

کاظم احمدزاده-مجری-هنرصدا

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این برنامه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تا میلاد حضرت علی(ع) به تهیه‌کنندگی و اجرای سید کاظم احمدزاده از سه‌شنبه (۱۵ اسفند ماه) در شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

سید کاظم احمدزاده درباره سری جدید «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» گفت: این برنامه سومین دوره از تولید برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» است که پخش آن از ۱۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت. در این دوره سعی ما بر این بود که حس مادری، زیبایی و قداست مادران و پدران سرزمینمان را از زوایای مختلف نشان دهیم.
احمدزاده ادامه داد: برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» این بار به سراغ مردم و قشرهای مختلف جامعه اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، سربازان، آتش‌نشان و … رفته و با آن‌ها درباره مقام والای مادر و پدر گفتگو کردیم. گزارش مردمی، شعر و دکلمه و…. از بخش‌های مختلف این برنامه ۳۰ قسمتی است.
تهیه‌کننده «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» با اشاره به موضوع این برنامه تاکید کرد: در این برنامه که محوریت آن احترام و دست‌بوسی به مقام والای مادر و پدر است، تلاش کردیم که به موضوع مادران فراموش شده، مادران منتظر، مادران و پدران مسؤولیت‌پذیر، والدین با مشاغل سخت و … در جمع خانواده‌ها بپردازیم.
برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، سه‌شنبه (۱۵ اسفند ماه) شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت. این برنامه هر شب ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.