Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 22936
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 14 آذر 1399 - 16:01 |

«یه روز خاص» را در رادیو نمایش تجربه کنید

«یه روز خاص» را در رادیو نمایش تجربه کنید

رادیو نمایش هر روز با پخش برنامه «یه روز خاص» شنوندگانش را به اندیشیدن تشویق می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،بهناز بستان دوست درباره این برنامه گفت:هر روز در سایتها و شبکه‌های اجتماعی، جمله‌ها و بریده‌هایی از کتابها را می‌بینیم که بسیار پرطرفدارند و بارها برای خود ما پیش آمده که این جمله‌ها و بریده‌ها را خوانده‌ایم و برای دیگران هم فرستاده‌ایم؛ دلیل محبوبیت این جمله‌ها آن است که با وجود آنکه انسانها در همهٔ جهان به دلیل مشغله‌های گوناگون، فرصت و تمرکز کمی برای مطالعهٔ کتابهای جدی و اندیشیدن به حرفها و موضوعات قابل تأمل دارند، نمی‌توانند از نیاز و کشش درونی خود به سمت افکار و ایده‌های متعالی و انسانی و ناب، چشم‌پوشی کنند و در خواندن این جمله‌ها و بریده‌ها و اندیشیدن به آنها حتی برای چند ثانیه، پاسخی به آن میل و کشش درونی خویش می‌یابند.

وی افزود: با توجه به نقش و وظیفهٔ رادیو و به ویژه با نگاه به شعار شبکهٔ رادیو نمایش که پرنیان تخیل و تفکر است، برنامه کوتاه «یه روز خاص» سعی دارد با رویکردی موشکافانه و معناگر پاسخگوی نیاز مخاطب به چنان جمله‌ها و بریده‌های ارزشمندی که ذکر شد، باشد ؛ برنامه‌ای امیدبخش و آرامش‌بخش که خوراکی برای روح و اندیشهٔ شنوندگان رادیو فراهم آورد.

بستان دوست در پایان گفت : برای این برنامه، متناسب با حال و هوای هر روز هفته، جمله‌ها یا بریده‌های ارزشمندی از کتابها انتخاب می‌شود و نویسندهٔ برنامه سمیه خطیب زاده، آن جمله را میان متنی ساده و دوستانه اما دعوت‌کننده به اندیشیدن می‌گنجاند‌ با این هدف که شنونده با شنیدن برنامه، حتی برای چند لحظه هم که شده، بیندیشید و حاصل این اندیشیدن، آن روز را برای او مانند نام برنامه، «یه روز خاص» کند.

گویندگی برنامه را مهرداد مهمان‌دوست و بهناز بستان‌ دوست به عهده دارند. ضمنا تهیه کنندگی این برنامه هم بهناز بستان‌ دوست انجام می دهد.

«یه روز خاص » هر روز ساعت ۶:۰۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.