Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 43838
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 شهریور 1402 - 14:40 |
به مدیریت دوبله شراره حضرتی

«ابر زیر سقف» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

«ابر زیر سقف» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «ابر زیر سقف» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول آلمان در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی شراره حضرتی است. ارغوان افراسیاب، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ثریا فریناز، ارسلان جولایی، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، مریم شاهرودی، محمد صادقیان، سحر صحامیان، مژگان عظیمی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، مونا همائی پور و شراره حضرتی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: پل، پرستار یک بیمارستان به همراه همسر و  دخترش، جولیا و لی لی به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی می کنند. جولیا در هشت سالگی لی لی در حین دویدن در مسابقه ی دو سکته ی مغزی می کند و می میرد. بعد از مرگ جولیا، پل و لی لی ارتباطشان با یکدیگر کم می شود. کم کم پل متوجه تغییر رفتار لی لی شده و تلاش می کند ارتباط شکسته شده را ترمیم کند. در نهایت بین پدر و دختر آشتی برقرار می شود و آن دو به فهم مشترکی از هم می رسند.

این فیلم یک ملودرام آلمانی با داستانی ساده، سرراست و لطیف که به دو دیدگاه و دو زاویه برخورد آدم ها با مرگ عزیزانشان می پردازد. پیوندی سه نفره به واسطه ی مرگ مادر از هم می پاشد و پدر و دختر هشت ساله اش قادر به فهم یکدیگر نیستند. در نهایت هر دو لزوم ترمیم رابطه ی خوب گذشته را فهمیده و برای رسیدن به آن تلاش می کنند و موفق هم می شوند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.