Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 17992
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 31 فروردین 1399 - 15:09 |

برگزاری جلسه مدیران رادیو در حال و هوای کرونایی 

برگزاری جلسه مدیران رادیو در حال و هوای کرونایی 

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی  معاونت صدا،  جلسه مدیران رادیوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  در حال و هوای کرونایی  و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه نظر به  به نزدیکی حلول ماه مبارک رمضان ضمن بررسی برنامه ریزی های انجام شده  در شرایط کروناپیشنهاد‌های مجموعه‌ها و مدیران شبکه های  مختلف رادیویی   مورد بررسی قرار گرفت.

طبق مصوبات این جلسه  مقرر شد، که  استفاده از سخنرانی‌ چهره‌های اخلاقی و مذهبی  در خلاء جلسات مذهبی ماه مبارک رمضان و معرفی اقدامات نو آورانه مردم و گروه‌های جهادی در راستای همدلی با نیازمندان طی این روز‌های سخت کرونایی  در دستور کار شبکه های رادیویی قرار گیرد.

همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مدیران رادیو مقرر شد تا تولید برنامه‌هایی برای ایجاد آرامش در فضای کرونایی کشور بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

در خاتمه مدیران شبکه‌های مختلف رادیویی  به معرفی برنامه‌های ویژه خود در  ایام  ماه مبارک رمضان پرداختندکه از آن جمله می توان به ویژه برنامه های  استقبال از ماه مبارک رمضان در جشن سلام ، سحر، افطار ،ویژه ضربت خوردن  و شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.