Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 43949
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 19 شهریور 1402 - 13:37 |

تلاوت سوره مباركه فجر در پویش اربعینی جشنواره صد رادیو قرآن

تلاوت سوره مباركه فجر در پویش اربعینی جشنواره صد رادیو قرآن

جشنواره سراسری نهضت ملّی قرآن خوانی با محوریت قرآن خوانی ساده و آسان و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن كریم شنبه تا پنج شنبه هرهفته ساعت ۱۶:۰۵ در قالب برنامه ای با عنوان جشنواره صد تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ جشنواره قرآنی صد رادیو قرآن كه در فصل جدید با محوریت ساده و آسان خوانی جزء پنجم قرآن كریم روی آنتن رادیو قرآن می رود، پنج شنبه شانزدهم شهریورماه نیز با اجرای نصرت الله عارف حسینی تقدیم مخاطبان شد. جشنواره صد در این تاریخ و به مناسبت ماه صفر و فرارسیدن اربعین حسینی با سر درس سوره مباركه فجر كه منسوب به امام حسین (ع) است، با اقبال و مشاركت شنوندگان این برنامه رادیویی روی آنتن رفت. حضور مخاطبانی از گروه های مختلف سنی برای شركت در این پویش سراسری تلاوت قرآن كریم نقطه عطف این برنامه بود. همچنین شركت كنندگان تلاوت سوره مباركه فجر را به نیابت از شخص یا اشخاصی در این برنامه اجرا نمودند. گفتنی است؛ علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفكیك جنسیتی می‌توانند؛ با خواندن آیاتی از كلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره شركت نمایند. شركت كنندگان باید جهت نام‌نویسی ، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه كرده و در بخش «جشنواره ۱۰۰» پس از تكمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سكونت…)، فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیكیشن واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال نمایند. همچنین علاقه مندان جهت شركت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبكه به شماره ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰ تماس حاصل نمایند. ملاك شركت در جشنواره فقط صحیح خوانی قرآن كریم و رعایت اعراب صحیح كلمات می‌باشد؛ رعایت قوائد تجویدی، تكنیك‌های صوتی و اركان تلاوت ملاك ارزیابی نیست. برای شركت و پخش فایل‌های صوتی در برنامه رادیویی اولویت با كسانیست كه زودتر آثار خود را ارسال نموده اند . از تلاوت‌های ارسالی شركت كنندگان، بسته‌های صوتی دو دقیقه‌ای تولید خواهد شد و در فواصل برنامه‌ها در طول ۲۴ ساعت از رادیو قرآن پخش خواهد شد. برنامه جشنواره قرآنی ۱۰۰ به تهیه كنندگی فاطمه گنجی و سمیرا قنبری و با اجرای كارشناسی، مهدی صفری، نصرت الله عارف حسینی و احمد شفازاده تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می شود. همچنین ناصر مصداقی و عبدالله حمزه ای با عنوان هماهنگی، طاهره شاهچراغ با عنوان گزارشگر، خانم اسنجانی به عنوان روایتگر، فائزه كرمی به عنوان گرافیست و وحید شاكری با عنوان ارتباطات در این برنامه مشغول به فعالیت هستند. لازم به ذكر است؛ جشنواره قرآنی صد با بخش‌های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی ،بخش میكروفون صد و گزارش میدانی به همت گزارشگران افتخاری و گفت و گو با مخاطبان و دریافت نظرات ایشان، بخش روایت صد بر پایه بیان خاطرات قرآنی، بخش صد ثانیه با مدیران، خبر صد، گفت و گو با اساتید و قاریان قرآن، گفت و گو با شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره‌های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی در برنامه‌ها، آیتم صد در مدارس و صد در مساجد در خدمت مخاطبان می باشد.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبكه با ما در میان گذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

📻 fm ۱۰۰ mhz

آدرس صفحات رادیو قرآن در فضای مجازی:

🌐 www.radioquran.ir

http://sapp.ir/radioquran 🆔

https://ble.ir/radioquran_ir 🆔

https://eitaa.com/radioquran_ir 🆔

راه های ارتباطی ما:

📩 ۳۰۰۰۰۱۰۰

☎️ ۰۲۱۲۲۰۵۱۶۳۲_۰۲۱۲۲۰۴۳۰۱۷

تلفن گویا:

☎️ ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.