Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 29530
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 14 مهر 1400 - 12:29 |

«دل و دلدار» با موضوع رأفت و مهربانی از رادیو صبا پخش می شود

«دل و دلدار» با موضوع رأفت و مهربانی از رادیو صبا پخش می شود

ویژه برنامه “دل و دلدار ” به مناسبت ایام پایانی ماه صفرو شهادت امام رضا (ع) به موضوع رأفت و مهربانی به عنوان مهمترین ویژگی ایشان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، دل و دلدار عنوان ویژه برنامه زنده عصرگاهی است كه به مناسبت ایام پایانی ماه صفر راهی آنتن صبا می شود.

این برنامه به مناسبت ایام پایانی ماه صفرو شهادت امام رضا (ع) روز چهارشنبه به موضوع رأفت و مهربانی به عنوان مهمترین ویژگی ایشان می پردازد.

امام رضا(ع) كه به امام رئوف و امام مهربانی‌ها ملقب است در میان اهل بیت(ع) بیش از هر چیز به مهربانی با اغیار و دشمنان خود شهرت دارد؛ چنانكه روایات متعددی از برخورد رئوفانه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با غیرمسلمانان، بردگان و افراد فرودستی كه در زمانه خود خیلی مورد توجه نبوده اند، وجود دارد.به طوری كه جلوه این مهربانی در زندگی حضرت به وضوح دیده می شود، مهربانی و عطوفتی كه نه تنها در بین دوستان، بلكه دشمنان حضرت زبانزد بود.

این برنامه با بخش های متنوع «مهمان ویژه » ، « گفتگوی تلفنی » و آیتم های « قصه عشق »، « یك قطره عشق » ، « تنلنگر » و «گزارش » در سالروز شهادت امام رضا (ع ) تهیه شده وتقدیم مخاطبان می شود .

این برنامه در بخش مهمان ویژه میزبان كسانی است كه امام رضا (ع) و نام و یاد ایشان تاثیر ویژه ای در زندگی و سرنوشت آنها داشته است . با این رویكرد روز چهارشنبه ۱۴ مهر این برنامه میزبان یكی از خدام و ارادتمندان امام رضا (ع) است ، كه با وی در خصوص خاطزات شیرین حضور حرم مطهر ایشان گفتگو می شود.

این برنامه با اجرای لاله جلال آبادی و تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر هر روز ساعت ۱۶:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود .

امیر اكبری به عنوان نویسنده ، عقیل عباسی گزارشگر ،مصطفی طالبیان مسئول ارتباطات و آتوسا برهانی نژاد مسئول هماهنگی با این برنامه همكاری می كنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.