Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 27673
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 19 تیر 1400 - 23:27 |

ویژه برنامه های رادیو ایران در سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)

ویژه برنامه های رادیو ایران در سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)

رادیو ایران در سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) ویژه برنامه‌های«باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»، «سرچشمه»،« دور عاشقان» ، «نوبت نوا»، «حرفی از نام تو» و «دور عاشقان» را روانه آنتن می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «باغ ارغوان» ۱۹ و ۲۰ تیر ماه با پخش نغمات آیینی و مرتبط با شهادت امام جواد(ع) ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه «خانه دوست اینجاست» ۱۹ و ۲۰ تیر ماه با نگاهی به این موضوع که امام جواد(ع) جوان ترین امام بودند با حضور حجت الاسلام فرخی و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای سید کمال هاشم نژاد بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه «سرچشمه» ۱۹ و ۲۰ تیر ماه با موضوع احترام و احسان به والدین، به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن می رود.

برنامه «دور عاشقان» شنبه ۱۹ تیر ماه، با محوریت حدیث امام جواد(ع) با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد و به تهیه کنندگی حسین معصومی‌بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ به سمع مخاطبان می رسد.

برنامه «نوبت نوا» شنبه ۱۹ تیر پخش مداحی‌های مرتبط با شهادت امام جواد(ع) به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان و اجرای سعید توکلی ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» ویژه برنامه دیگری است که با نگاهی به سیره امام جواد(ع)یکشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۰:۰۰ روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «به افق نور»در خصوص زندگی امام جواد(ع) و توسل به ایشان به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.