Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 29556
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 14 مهر 1400 - 11:44 |

ویژه برنامه های رادیو تهران به مناسبت شهادت امام رضا(ع)

ویژه برنامه های رادیو تهران به مناسبت شهادت امام رضا(ع)

«غریب قریب» و «در مقام آفتاب» ویژه برنامه های رادیو تهران به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم شیعیان که تقدیم حضور دلباختگان و عاشقان حضرت امام رضا(ع) می شود.

«غریب قریب»

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ به مناسبت شهادت امام رضا(ع)در روز آخر ماه صفر بر آن آمدیم تا به فضائل اخلاقی امام که لازمه مبرم این روزهای زندگی است بپردازیم، تا بیشتر بتوانیم این فضائل اخلاقی را در زندگی مان که باید الگوی زندگی ائمه (ع) باشد به کار ببریم. «غریب قریب» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که پنج شنبه ۱۵ مهر، ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می رود.

هدف اصلی این برنامه پوشش مراسم روز شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس و نشان دادن انسجام بین شیعیان جهان و شکوه و عظمت عشق به امام رضا(ع) مخصوصا مردم ایران به آن حضرت در روز شهادتشان است.

آیتم«نجوا » روایت کسانی که نتوانستند به زیارت حضرت امام رضا(ع) نائل شوند. «مرا رها نکن» دلتنگی های مردم از دور بودن در روز شهادت امام رضا(ع) است و «سمت حرم» صحبت های کارشناس درباره عظمت زیارت امام رضا(ع) است.

تهیه کننده حماد خزایی، گوینده فاطمه نصرآبادی و رضا خضرایی، نویسنده و هماهنگی سمانه گلک، گزارشگر مهدی اسماعیلی، ارتباطات جعفر ابراهیمی.

«در مقام آفتاب»

«در مقام آفتاب» ویژه برنامه ای به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر است که همراه با مستندهایی روایی پیرامون وجود مقدس پیامبر رحمت(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) تقدیم حضور مخاطبان می شود.

این ویژه برنامه امروز(چهارشنبه ۲۹ صفر) و فردا (پنجشنبه ۳۰ صفر) از ساعت ۱۹ تا ۲۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

رحمت و مهربانی پیامبر اکرم(ص )، شباهت های پیامبر عظیم الشان اسلام و امام عصر(عج)، فضایل و مناقب و مظلومیت های امام حسن مجتبی(ع )، مهدویت در کلام و اندیشه امام رضا(ع ) و اهمیت زیارت امام هشتم و … از موضوعاتی است که در ویژه برنامه«در مقام آفتاب» به آنها پرداخته می شود.

تهیه کننده و نویسنده رضا صفری، گوینده سعید بارانی، راوی مهدی رستمی، کارشناسان حجت الاسلام دقیقی و استاد محسن فرهمند از عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.