Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 27231
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 31 خرداد 1400 - 12:03 |

ویژه برنامه های رادیو تهران در سالروز ولادت امام رضا (ع)

ویژه برنامه های رادیو تهران در سالروز ولادت امام رضا (ع)

شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه های متنوع سالروز ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان را جشن می گیرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه های شبکه رادیویی تهران در سالروز ولادت امام رضا (ع) اجرای مسابقه، ارتباط زنده با مشهد مقدس، اجرای نمایش و طنز رادیویی و… است. مسابقه«۰۲۱» در سالروز ولادت امام رضا (ع) با طراحی پرسش هایی ویژه ولادت، مروری بر زندگی این امام بزرگوار خواهد داشت. علاقه مندان به شرکت در این مسابقات رادیویی می توانند از ساعت ۱۷ با رادیو تهران در تماس باشند.

پرسش ها بیشتر پیرامون زندگینامه، سیره زندگی و شخصیت امام هشتم شیعیان از تولد تا شهادت ایشان طراحی شده است.

در این مسابقه زنده که به صورت تلفنی برگزار می شود دو شرکت کننده هم زمان با هم رقابت می کنند. علاقه مندان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند و یکی از برندگان این مسابقه شوند.

اجرای قطعه نمایشی، طنز، ضرب المثل، ترانه و آهنگ های شاد ویژه ولادت امام رضا (ع) از بخش هایی که جذابیت بیشتری به این مسابقه رادیویی بخشیده است.

خادم عاشق

برنامه«تهران من» از ساعت ۱۸ درباره آخرین سفر عشق با شنوندگان صحبت می کند تا مخاطبان خاطرات آخرین باری که به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شدن را بازگو کنند.

ارتباط زنده با مشهد مقدس برقرار می شود و در بخش “حرف های خوب آدم های خوب” گفت وگو با خیرین استان تهران که در دهه کرامت معلولین را به حرم امام رضا (ع) می برند.

در بخش “ورزشگاه تهران من” با خادمان ورزشگاه گفت وگو می شود و مستند “خادم عاشق” که روایت نوجوانان و جوانانی است که آرزوی خادم شدن حرم امام رضا (ع) را دارند.

برنامه «پارک شهر»، برنامه صبحگاهی رادیو تهران است که با هدف اطلاع رسانی وقایع روز سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی و همچنین ایجاد نشاط و طراوت صبحگاهی هر روز ساعت ۶:۴۰ روی آنتن می رود. برنامه پارک شهر در این روز به صورت ویژه به ولادت امام رضا (ع) اختصاص یافته است.

علاقه مندان می تواند برنامه«سعادت آباد» از رادیو تهران را فردا سه شنبه (یکم تیرماه) به صورت ویژه ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.