Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 26075
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1400 - 19:11 |

ویژه برنامه های رادیو صبا در ایام قدر

ویژه برنامه های رادیو صبا در ایام قدر

«آوای سرو» ، «مهرگان » ، «راه نیكنامی» ، «كیمیا » ،«علی نامه» ،«نواهنگ » ،«نمایش » ،«برگ آوا» و «صفحه دل » عنوان برنامه هایی هستند كه در ایام قدر از رادیو صبا پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو صبا، همزمان با لیالی قدر ویژه برنامه های متنوعی را تهیه و تدارك دیده است كه به اطلاع شنوندگان محترم می رساند. «آوای سرو» ، «مهرگان » ، «راه نیكنامی» ، «كیمیا » ،«علی نامه» ،«نواهنگ » ، ،«برگ آوا» و «تا آسمان » عنوان برنامه هایی هستند كه در این روزها از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت از این شبكه پخش می شوند .

«آوای سرو »ویژه برنامه ای با پخش نمایش های كوتاه با موضوعات اخلاقی به همراه پخش ترانه مناسب این روزها كه به تهیه كنندگی مجید امجدی فرد از ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه راهی آنتن صبا میشود.

«مهرگان »در ایام شهادت امام علی (ع ) و شبهای قدر ماه مبارك رمضان از مهر وانس والفت با خدا واهل بیت رسول خدا و دل سپردن به مولا علی (ع ) می گوید و هر روز ساعت ۱۱ به مدت یك ساعت همراه مخاطبان می شود .

«راه نیكنامی» برنامه ای برای معرفی خیرین كشور در حوزه های مختلف كه با تهیه كنندگی مریم قاسمی و اجرای رضا شجاعی ساعت ۱۵ پخش می شود .

« كیمیا » مسابقه ی تلفنی بین زوج های با تجربه كه با هدف بالا بردن سطح آگاهی مخاطبان از مباحث مذهبی و دینی در در این روزها ساعت ۱۶ راهی آنتن صبا میشود.

ویژه برنامه «علی نامه» كاری ازگروه طنز و سرگرمی رادیو صباست كه شعر خوانی در مدح مولا علی (ع) موضوع این برنامه است كه در ساعت ۱۶:۴۵ پخش میشود .

ویژه برنامه «نواهنگ » كاری از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست كه شامل پخش سرودهای ویژه شهادت علی (ع) و شبهای قدر است. در این روزها ساعت ۱۸ به تهیه كنندگی رضا عزتی و اجرای مهبد قناعت پیشه راهی آنتن صبا میشود .

برگ آوا برنامه ای كه هر شب ساعت ۲۲ داستان كوتاهی از زندگی حضرت علی (ع) با گویندگی فروع انصاری برای مخاطبان می خواند .

«تا آسمان » ویژه برنامه شب های قدر كه با شعار در قدر خود را بیابیم به تهیه كنندگی فاطمه بی تقصیر و اجرای اسماعیل باستانی از رادیو صبا پخش میشود .

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.