Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 40679
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 28 فروردین 1402 - 15:58 |

ویژه برنامه های عید سعید فطر رادیو نمایش اعلام شد

ویژه برنامه های عید سعید فطر رادیو نمایش اعلام شد

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر «مبارک باد» و «شادباش» از آنتن رادیو نمایش پخش می شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه های «مبارک باد» و «شادباش» از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

سید نیما شمس الدین سرپرست فضای مجازی رادیو نمایش درباره تولید برنامه«مبارک باد» گفت: از آنجایی که مبارک، عروسک رسمی رادیو نمایش در سال ۱۴۰۲ شده ، قرار است از این پس در اعیاد ملی و مذهبی ویژه برنامه ای با حضور مبارک از شبکه رادیویی نمایش پخش شود.

وی افزود: با فرا رسیدن عید سعید فطر،«مبارک باد» ویژه این روز از رادیو نمایش پخش می شود.عطیه گلی تهیه کننده، شهرزاد مبرهن ، مریم نظر تواسونی هنرمندان، محمد صادق سجادیه نوازنده ، جعفر جودتی صدابردار، و علیرضا بهروش دستیار این برنامه رادیویی هستند.«مبارک باد» شنبه، یک شنبه دوم و سوم اردیبهشت ساعت ۲۰ از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

همچنین ویژه برنامه «شادباش» نیز دوم و سوم اردیبهشت ماه به تهیه کنندگی پرویز جمالی، نویسندگی فاطمه اعتمادی،گویندگی نگین خواجه نصیر و ارسلان جولایی و با حضورهنرمندان رادیو نمایش ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه با پخش آیین ها و نمایش های شاد عید سعید فطر از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.