Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 6291
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 تیر 1397 - 11:59 |

شهریار ربانی و مهسا ملک مرزبان “طلوع” را اجرا می کنند

شهریار ربانی و مهسا ملک مرزبان “طلوع” را اجرا می کنند

سری جدید مجله صبحگاهی «طلوع» با اجرای مشترک شهریار ربانی و مهسا ملک مرزبان به صورت زنده و مستقیم از برج میلاد تهران پخش می شود.

شهریار ربانی-مهسا ملک مرزبان-طلوع-هنرصدا-برج میلاد

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سری جدید «طلوع» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح با اجرای مشترک شهریار ربانی و مهسا ملک مرزبان به صورت زنده و مستقیم از برج میلاد تهران پخش می شود.

رویداد (بررسی کوتاه مسائل روز)، بیدار باش (دستورهای انگیزشی برای شروع یک روز خوب)، گشتاور (وب گردی علمی) و ساعت سلامت (توصیه های کاربردی برای زندگی) از جمله بخش های «طلوع» هستند و «میز صبحانه» از بخش های جدید این برنامه علمی صبحگاهی است.

«طلوع» تنها برنامه صبحگاهی شبکه‌های سیما است که ماهیت علمی آموزشی دارد و مخاطبانش جامعه علمی کشور است. این برنامه یک جنگ علمی و فرهنگی است که در آن علاوه بر بررسی موضوعات مختلف پزشکی، روانشناسی، تازه ترین اخبار و دستاوردهای علمی کشور با رویکرد تقویت غرور و افتخار ملی، اطلاع رسانی می‌شود.

برنامه «طلوع» به تهیه کنندگی علی خسروی مجله تصویری ای است که تلاش می کند تا  بیننده را روی سبک زندگی اش به تامل وا دارد. این برنامه محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ بامداد روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.