Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 31653
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 09 دی 1400 - 11:50 |

شکرگزاری در رادیو صبا‎‎

شکرگزاری در رادیو صبا‎‎

رادیو صبا در برنامه صبح صبا به موضوع قدردانی و سپاسگزاری در زندگی می پردازد.

سپاسگزاری ابزاری مهم برای بقا و ادامه مسیر زندگی بشر است و فواید آن روی تمام جنبه های زندگی بشر همچون سلامت روح و روان، شخصیت، فرهنگ و اجتماع، تندرستی و سلامت كلی جامعه انكارناپذیر است و به طور كلی فرد را به سمت شاد بودن سوق می دهد.با این وجود افرادی هستند كه نه اینكه از تشكر كردن بدشان بیایید بلكه تشكر كردن از دیگران را كاری سخت می دانند مخصوصا اگر در شرایط دشواری قرار گرفته باشند اما شاید اگر این افراد از مزایا و تاثیرات قدردانی بر جسم و روح و شخصیتشان بدانند آن دشواری ها را به جان بخرند؛ قدردانی و تشكر كردن مگر چه فوایدی دارد ؟
رادیو صبا در اولین روز هفته شنبه یازدهم دی برنامه زنده« صبح صبا» را با موضوع تشكرو قدردانی راهی آنتن می كند.
این موضوع در «صبح صبا» با این صورت عنوان می شود كه « خدایا شكرت كه این اول هفته….» و مخاطبان می توانند با ارسال پیامك به ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ از نعمت های و موهبت های خدادادی در ساعات اولیه صبح شكر گذاری كنند.
با قدردانی كردن و سپاس از محبت دیگران می توانند نسبت به خود و زندگی احساسی بسیار مثبت و آرامش بخش داشته باشند و این حس به نوبه خود روی وضع عمومی و سلامت شان تاثیر خوبی می گذارد. هرگاه احساس فرد نسبت به زندگی مثبت و خوشبینانه بود، روحیه اش بسیار تقویت شده و به همان اندازه احساس شادی و سعادت خواهد كرد، كمتر دچار اضطراب شده و می تواند تعادل بسیار خوبی در زندگی اش ایجاد كند و بتدریج احساسات مخرب همچون حس دوری نسبت به دیگران را كاملااز خود دور كند. داشتن حس خوب نسبت به زندگی موجب تولید پادتن بیشتر از سوی سیستم ایمنی بدن شده و فرد را در برابر عوامل بیماری زا مقاوم می كند.
برنامه «صبح صبا » با پخش آتیم های طنز، اجرای نمایش های زنده اخبار به این موضوع می پزازد و در كنار آن آخرین اخبار روز را بانگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می رساند.
این برنامه به سردبیری امیراكبری، تهیه كنندگی محمد حسین خسروجردی و با اجرای مهبد قناعت پیشه و محمد رضا قلمبر هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح به مدت ۹۰ دقیقه راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.