Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 13661
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 14 مهر 1398 - 14:14 |

«عصر خودمونی » رادیو نمایش با ضرب المثل های فارسی

«عصر خودمونی » رادیو نمایش با ضرب المثل های فارسی

برنامه زنده «عصر خودمونی » رادیو نمایش این هفته به ضرب المثل های ایرانی می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، ساجد قدوسیان تهیه کننده برنامه این هفته «عصر خودمونی » ضمن اعلام این مطلب گفت : تا روز چهارشنبه، ضرب المثل هایی مانند : توانگری به قناعت به از توانگری به بضاعت  ، حساب به دینار بخشش به خروار ، تا تنور داغه نون رو بچسبون ، نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است و شاه ماهی که تو حوض نباشه قورباغه سپهسالاره ،در قالب سوالات متنوع اجتماعی به صورت زنده با شنوندگان مطرح می شود.

وی افزود: سوالاتی که این هفته در برنامه زنده «عصر خودمونی » با مردم مطرح می شود شامل این موارد است : اگر می خواهیم قناعت پیشه کنیم چه چیزهایی را باید حذف کنیم؟ ، اگر می خواهیم ببخشیم چه چیزهایی را بدون حد و مرز ببخشیم ؟چه فرصت هایی در زندگی داشته اید که از آن خوب استفاده کردید ؟ ضربه ای که انسانها به یکدیگر می زنند دردناک تر است یا ضربه ای که حیوانات به انسانها می زنند؟و با افرادی که بدون شایستگی به جایی رسیده اند چگونه باید برخورد کرد؟

گفتنی است؛ برنامه زنده «عصر خودمونی » این هفته به تهیه کنندگی، سردبیری : ساجد قدوسیان ، گویندگی : معصومه روحبخش ، محمدرضا لبیب و نویسندگی : سارا آقامحمدی ، حمید پارسا، الهام حاجی نژاد و با بازی : آرش راسخ، عماد شمس الله ، الهام حاجی نژاد، محمدرضا لبیب و حمید پارسا  هر روز به غیر از پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.