Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12064
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 مرداد 1398 - 14:07 |

علی ضیا: از من نخواهید اشتباه نکنم

علی ضیا: از من نخواهید اشتباه نکنم

مجری و تهیه کننده برنامه «فرمول یک» گفت: من یک برنامه‌ساز هستم، نمی توانم شبیه به ماموران امنیتی برخورد کنم، اشتباه کرده ام و شاید باز هم شاید اشتباه کنم، از من نخواهید که اشتباه نکنم چون روند طبیعی برنامه‌سازی با همین حاشیه‌ها همراه است.

نشست خبری عوامل برنامه فرمول یک ظهر امروز با حضور علی ضیا، محمد آقایی، مرتضی حیدری، شیما ضیا، علی پیروز، مریم عرفانیان در سالن جلسات روابط عمومی سازمان صدا وسیما برگزار شد.
ضیا در ابتدای این نشست عنوان کرد: روند فرمول یکی که امروز روی آنتن می رود با برنامه فرمول یکی که سالهای گذاشته روی آنتن رفته متفاوت است. امسال در این برنامه بیشتر به آسیب های اجتماعی می پردازیم و میزبان مهمان های اجتماعی هستیم. قرار است چهره مردمی شبکه یک نیز از میان مهمان های این برنامه انتخاب شود.
وی با اشاره به حاشیه هایی که در خصوص روبیکا پیش آمده است، گفت: کلمه بخت آزمایی در باره موقعیتی خاص و یک سری شرایطی استفاده می شود. بخت آزمایی چند برنده میلیونی دارد اما برنده های برنامه های ما حدود دو هزار نفر هستند و جایزه آنها حدود پنجهزار تومان است. روبیکا یک مسابقه را جلو می برد و نه بخت آزمایی.

تهیه کننده فرمول یک اظهار داشت: در فرمول یک فرد دیگری پول تولید را می دهد و شرکت دیگری حمایت مالی می کند و مسئول پرداخت همان جایزه های ‌پنج هزار تومانی است در این میان شرکتی دیگر این مسابقه را برگزار می کند. هیچ کدام از این سه شرکت به هم ربطی ندارند و روبیکا یک مسابقه است نه بخت آزمایی.
وی افزود: من دشمن زیاد دارم ولی دشمنانم کم اطلاع هستند و به همین خاطر تصمیم گرفتم در برنامه توضیحاتی در این خصوص بدهم. بعد از توضیحات داده شده مخاطبان متوجه شدند و همه چیز تمام شد.

این مجری تلویزیون در ادامه افزود: امسال فرمول یک تا روز هشتم محرم روی آنتن خواهد بود و هشتم تعطیل می شود. بعد از ایام عزاداری دوباره فرمول یک روی آنتن می رود و احتمالا تا یلدا روی آنتن خواهد بود. اگر رئیس شبکه یک تصمیم بگیرد شب یلدا چهره مردمی را معرفی خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: ما برای تولید برنامه فرمول یک از یک تیم جوانی استفاده کردیم و فکر می کنم من مسن ترین فرد گروه هستم.

تهیه کننده فرمول یک اظهار داشت: تیم تحقیق ما از ۶ نفر تشکیل شده است. پشت هر کدام از این افراد یک تیم تحقیقی دیگر است. همه ما در این گروه سعی مان را خواهیم کرد تا کار بهتری روی آنتن ببریم.

وی‌ درباره انتقادهایی که به مدت زمان برنامه شده است، گفت: خیلی از مخاطبان به زمان کم برنامه انتقاد دارند. شبکه یک در کنداکتور عجیب و غریب است. باکس های خبری بسیار زیادی داریم و مشکل کمبود زمان به خاطر کنداکتور کلی شبکه است اما درباره این مشکل باید مدیر شبکه تصمیم بگیرد.

ضیا درباره اینکه مدتی است دوچرخه سواری می کند و سبک زندگی اش را تغییر داده است اظهار داشت: من سفیر دوچرخه سواری هستم و روزانه بیش از ۳۰ کیلومتر دوچرخه سواری نمی کنم. پیشنهادی برای شهردار تهران دارم و اینکه اگر در کنار دوچرخه سواری سعی کنند شمشاد و چمن هم نکارند و بیشتر به محیط زیست بها بدهند. من در کاشان نیز دوچرخه سواری می کردم، امروز در تهران هم با کلاه دوچرخه سواری می کنم و مردم من را با کلاه نمی شناسند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص اینکه چه راهکاری در پیش گرفتند تا در فرمول یک جدید اشتباهات سال های گذشته را تکرار نکنند و درگیر حاشیه نشود گفت: من یک برنامه ساز هستم، نمی توانم شبیه به ماموران امنیتی برخورد کنم. اشتباه کرده ام و اشتباه هم خواهم کرد. از من نخواهید که اشتباه نکنم چون روند طبیعی برنامه سازی با همین حاشیه ها همراه است اما باید گفت فرمول یک همیشه رو سفید بوده است و حاشیه سازان روسیاه.

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.