Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 28988
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 21 شهریور 1400 - 11:33 |

فوت و فن ماهیگیری در رادیو صبا

فوت و فن ماهیگیری در رادیو صبا

رادیو صبا در مسابقه “دو راهی ” فوت و فن های ماهیگری را به مخاطبان آموزش می دهد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، مسابقه پرهیجان “دو راهی ” روز دوشنبه ۲۲ شهریور از فوت و فن های ماهی گیری به مخاطبان می گوید.

مسابقه دوراهی که با رویکرد آشنایی با مهارت های شغلی و عمومی با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی طراحی شده است . در قالب طرح سوال های دو گزینه ای مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می کند .

ماهیگیری، یکی از روشهای جذاب برای لذت بردن در دل طبیعت است، هنگامی که مشغول ماهیگیری می شوید، سکوت و آرامشی لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

شکار ماهی از سال ها پیش وجود داشته است و انسانها برای تامین غذای خودشان با ابزارهایی مانند نیزه و… ماهیگیری می کردند؛ اما امروزه ابزار ماهیگیری هم به روز و مدرن شده است و ابزارهای بسیار زیادی برای آن وجود دارد.

ماهیگیری را هم می توان به عنوان نوعی ورزش و تفریح دانست و هم اینکه از آن کسب درآمد کرد و به دید شغل به آن نگاه کرد. در این نوشته می خواهیم درباره اصول ماهی گیری و ابزارهای آن با شما صحبت کنیم. اگر علاقه مند به ماهیگیری هستید و می خواهید به یک ماهیگیر حرفه ای تبدیل شوید، روز دوشنبه شنونده مسابقه پرهیجان “دوراهی ” باشید.

در این مسابقه پرهیجان شرکت کنند در یک موقیت برای تصمیم گیری قرار می گیرد که به صورت یک “دو راهی ” طراحی شده است ، که باید با انتخاب صحیح وارد مرحله بعد شود در صورت اشتباه به مرحله اول سقوط می کنند و برای ادامه باید به تمام سوالات قبل مجدد پاسخ دهد.

در هر برنامه سه موقعیت طراحی شده برای ۳ شرکت کنند ، موقیت ها ی طراحی شده بسیار متنوع اند از جمله موقعیت شغلی ، فرهنگی ، اجتماعی ، پزشکی ، کارآفرینی و ….

مسابقه پر هیجان دوراهی با اجرای “مهدی پر” و تهیه کنندگی رضا عزتی و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۱:۳۰ تقدیم مخاطبان میشود .

شنوندگان می توانند با ارسال پیامک در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شرکت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.