Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 31959
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 21 دی 1400 - 11:19 |

معرفی کتاب «مالون می میرد» در «تالار آیینه» رادیو

معرفی کتاب «مالون می میرد» در «تالار آیینه» رادیو

«تالار آیینه» عنوان ویژه برنامه تخصصی کتاب رادیو ایران است که سه شنبه ۲۱ دی، کتاب «مالون می میرد» اثر ساموئل بکت را معرفی می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «مالون می میرد» دومین اثر از سه گانه معروف ساموئل بکت است که در سال ۱۹۵۱ به انتشار رسید. پیرمردی در اتاقش روزهای آخر زندگی را پشت سر می‌گذارد. برایش غذا می آورند و تمیزش می‌کنند در حالی که او به انتظار مرگ نشسته است. این رمان جریان ساز با داستانی متفاوت و به یاد ماندنی، هم ردیف آثار بزرگی چون «در انتظار گودو» و یا «آخر بازی» قرار می‌گیرد.

نویسندگان بزرگی چون داستایوفسگی، چخوف و تولستوی تاثیر عمیقی بر ادبیات جهان داشته و دارند و به نوعی مطالعه آثار این نویسندگان، بخش جدایی ناپذیر فعالیت های فرهنگی ادبی حرفه ای در دنیا به حساب می آید.

از همین رو برنامه «تالار آیینه» کتاب های این نویسندگان بزرگ را معرفی می‌کند. این برنامه روز سه شنبه ۲۱ دی شنوندگان را با کتاب «مالون می میرد» اثر ساموئل بکت آشنا می‌کند.

علاقه مندان می توانند برنامه «تالار آیینه» را به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای شهاب شهرزاد، یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ از رادیو ایران بشنوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.